Verwarmde zetels: bedrading?

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Hi,

Spijtig genoeg zitten er geen verwarmde zetels in de wagen :roll:

Nu kan ik op ebay wel een originele ashtray met TRC en heated seats knoppen vinden, en tegen dat het winter is vind ik ook wel ergens de elementen om in de zetel in te bouwen, maar ik vroeg me af of iemand weet of Lexus standaard de aansluitingen (dus de bedrading en stekkers) voorzien heeft?

Alvast bedankt!

Geert
 

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Hi,

Ik heb me vandaag bezig gehouden met het inbouwen van de nieuwe ashtray unit. Deze had ik al impulsief besteld op ebay, zonder eigenlijk te weten of de bekabeling aanwezig was :redface2:

Best wel spannend dus, maar ja hoor, alles bleek aanwezig te zijn!

Het is echter geen blauwe maar een witte stekker. De blauwe blijkt die van de tractiecontrole te zijn:
Kabels.jpg

Hier zit de oude unit er nog in:
console.jpg

En hier de nieuwe! De knopverlichting werkt, plug and play!
done.jpg

Nu heb ik natuurlijk wel de knopjes, maar nog geen verwarmingselementen :roll:
Ik heb een identieke Lexus gevonden op de autoafbraak. Deze heeft verwarmde zetels. De zetels zelf zijn niet in goede staat, maar misschien werkt de verwarming nog wel (zit garantie op, ik mag ze terugbrengen als het niet werkt). Hij vraagt wel 100 euro per zetel. Misschien dat ik ineens de achterste ook koop en 200 euro ga bieden voor alle zetels. De armsteun achteraan is bij mij gewoon een lege bak, maar met zetelverwarming heb je daar nog een mooi stuk hout in zitten met 2 bekerhouders en de 2 knopjes van de verwarming. :photo:

To be continued!

:hi: