Navigatiesysteem

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Heeft iemand enig idee of je een CD navi systeem kan omwisselen met een nieuwer systeem met DVD van een 430 ofzo? Ik heb een orgineel systeem in mijn LS van Pioneer, maar de navi is wel heel erg beperkt en verouderd. De climatecontrol en radio bedien je ook op de touchscreen dus daar kan je niet mee rotzooien. De CD-rom kast zit achter in de kofferbak.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
De stekkers zullen wel totaal anders zijn, evenals de bediening. Het zal dan ook wel om een geheel gaan welk totaal niet te integreren is in een andere auto.
 

aximus

Nieuw hier
24 apr 2012
8
0
0
Ik heb begrepen dat dit een harddisk is en geen cd/dvd.

De laatste update is in 2004 uitgebracht. Mocht iemand die hebben dan ben ik ge?nteresseerd in een image daarvan.
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Het is een CD, staat alleen Benelux op. Is nog wel te krijgen via Toyota, maar ik hoopte dat ik het systeem kon opwaarderen naar een DVD systeem met een andere drive. Helaas, toch maar een nieuw CDtje bestellen.
 

aximus

Nieuw hier
24 apr 2012
8
0
0
Heeft iemand voor mij een CD code? Die heb ik nodig om de update te bestellen. Ik heb nu een CD van noord Duitsland, maar daar kom ik nooit :)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Mmh, mijn CD is van 2003. Er zijn vast wel wat zandpaden geasfalteerd in 4 jaar denk ik, toch maar eens bestellen.
Vergroot je niet de padvinderstalenten met een los zuignapnavigatiesysteempje? :D

Die zijn er al voor eenzelfde bedrag als een update tot 2007...
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Ja, daar heb je wel gelijk in :) Maar bij mij is het zo; alles wat er aan toys op zit moet ook goed werken dus ook de navi! Om heel eerlijk gebruik ik het bijna nooit, weet bijna overal de weg en ik ben nog van de FalkFalk! Voor de twintigers, dat zijn grote papieren dingen met lijntjes er op die de wegen voorstellen. Ook wel wegenkaart genoemd ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MichaelPM

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
LOL!

Maar je hebt wel een punt. Daarbij kom je met een 'verouderde' map en wat richtingsgevoel ook nog wel aardig in de buurt (gebaseerd op mijn CD NAV uit 2000). :D