Opvullen berijderstoel ?

MichaelR64

Hoort erbij
5 apr 2012
82
0
0
Hallo,

Weet er iemand wat de beste weg is om de berijdersstoel te laten opvullen ?
Volgens mij is het schuim erin een beetje doorgezakt en is ie niet zo comfy meer.

Natuurlijk kan ik wel naar de dealer gaan maar dat lijkt me niet de meest economische weg ..
Het hoeft niet gratis, heb wel bonnetje nodig nl.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Je zou eigenlijk eerst moeten weten wat er precies mis is. Als de vulling nog enigszins in goede staat is, kun je opvullen. Zo niet kan de dealer misschien nog wang- en zitschuim leveren.

Via een redelijke autostoffeerder zul je globaal zo'n ? 150,- per stoel kwijt zijn (beetje afhankelijk van wat er moet gebeuren qua vervanging/opvullen). Voordeel is wel dat je de vulling meestal kunt afstemmen op je persoonlijke smaak qua zitcomfort. Het is enigszins vakwerk en je wenst dus niet na 3 maanden hetzelfde probleem te hebben. Bestuurdersstoel meenemen kan ook lonen ;)

Hier nog een linkje met info over de stoelen uit elkaar frummelen: http://www.clublexus.com/forums/ls400/6 ... seats.html
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Misschien rare gedachte en ik weet niet hoe handig je hiermee bent.
Het is een optie om een schuimrubber van een slopervte pakken met weinig kilometers.
Je kunt deze dan over zetten.
Kost je wel wat tijd en bindbandjes om het tot een goed einde te brengen maar het is zeker te doen.
Spreek uit ervaring....