Kosten nieuwe sleutel

Irmichel

Nieuw hier
1 jan 2011
24
0
0
Vorige week begon de sleutel met de kofferdeksel ontgrendeling (3 knopjes) wat vervelend te doen. En sinds een dag doet hij helemaal niets meer. Als je op een knopje drukt dan gaat het rode ledje niet branden en bij de auto gebeurt ook niets.

Dus batterij vervangen (had nog een CR-1616 op voorraad) maar helaas: nada. Nu kan ik uit mijn andere sleutel (met 2 knopjes - deur open/dicht) de batterij even halen (die doet het in ieder geval) om te testen maar ik vrees het ergste. Mijn enige hoop is dat de nieuwe batterij (had ik al een maand of 18 in huis) defect is.

Heeft iemand een idee wat een nieuwe sleutel mag kosten bij Lexus. Gezien de prijzen bij andere merken vrees ik het ergste (? 300+).
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dank voor je update! ;)

Mijn cr1616 was een paar dagen geleden einde oefening. Ook mijn vrouw heeft nu van harte kennis gemaakt met het alarm :p
Tweede sleutel was natuurlijk ook 'op', een voorraadje van die 'knoopjes' kan dus geen kwaad.
 

Irmichel

Nieuw hier
1 jan 2011
24
0
0
GPS-10 zei:
Tweede sleutel was natuurlijk ook 'op', een voorraadje van die 'knoopjes' kan dus geen kwaad.

Ik heb er nog 1 op voorraad en de knoopjes die er nu inzitten zijn nog maar enkele maanden oud maar: beter mee verlegen dan om verlegen.

Als de nieuwe sleutel 'mooier' is dan de oude dan neem ik hem misschien wel in beslag.
Mijn vrouw rijdt toch alleen in de weekenden in de Lexus :hi:
 

Irmichel

Nieuw hier
1 jan 2011
24
0
0
En nu het antwoord op de hamvraag: kostda ?

? 181,23 waarvan 154,70 voor de masterkey en de rest is een kwartiertje sleutels aanleren in de auto computer.
 

Irmichel

Nieuw hier
1 jan 2011
24
0
0
GPS-10 zei:
Pittig, maar natuurlijk wel relatief t.o.v. levensduur ;)

Dank voor de toevoeging!

Pittig is relatief hoor, ga naar MB of BMW en laat nog veel meer euro's achter voor een sleutel, die zouden een gat in de lucht springen met de prijs die Lexus rekent.

Dit en twee parkeersensoren waren de enige extra kosten buiten de beurten om in 3,5 jaar en 75.000 km dus ik mag niet klagen :rulez: