Eerste problemen met de NX

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
6. Compatible smartphones include: iPhone 4 with a minimum of iOS? version 5.1.1, iPhone 4S with a minimum of iOS version 6.0, iPhone 5 with a minimum of iOS version 6.0, Samsung Galaxy S III with a minimum of Android version 4.0 (Ice Cream Sandwich), Samsung Galaxy Nexus with a minimum of Android version 4.1 (Jelly Bean), HTC One S with a minimum of Android version 4.0 (Ice Cream Sandwich), Samsung Galaxy S II with a minimum of Android version 2.3 (Ginger Bread), Sony Xperia S with a minimum of Android version 2.3 (Ginger Bread). Lexus reserves the right to amend the list of compatible smartphones at any time. Contact your Lexus dealer for details.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ik denk dat het wachten is op een update van de radio.
De huidige telefoons hebben een hoger besturings systeem dan lijstje met compatibel smartphones
Is de radio een Pioneer ?
 

Wilfred

Nieuw hier
21 nov 2014
10
0
0
Heb je al succes kunnen boeken Wilfred?

Ik ben er even een paar daagjes tussenuit geweest (zonder auto) maar ik heb de app 3 dagen kunnen proberen. Helaas geen verandering als het gaat om de bluetooth audio. Dat blijft niet om aan te horen door het haperen van de bluetooth verbinding. Met telefoneren heb ik geen problemen meer ondervonden, dus dat ga in de komende week verder testen. Eind volgende week zal ik zeker kunnen zeggen of de app enig verschil maakt, maar zoals gezegd vooralsnog niet met de bluetooth audio. Keep you all posted :)
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
1. App openen
2. Profiles
3. Uitschakelen Media Audio (A2DP)
4. Call Audio (HSP) selecteren
 

Wilfred

Nieuw hier
21 nov 2014
10
0
0
Ik ben er even een paar daagjes tussenuit geweest (zonder auto) maar ik heb de app 3 dagen kunnen proberen. Helaas geen verandering als het gaat om de bluetooth audio. Dat blijft niet om aan te horen door het haperen van de bluetooth verbinding. Met telefoneren heb ik geen problemen meer ondervonden, dus dat ga in de komende week verder testen. Eind volgende week zal ik zeker kunnen zeggen of de app enig verschil maakt, maar zoals gezegd vooralsnog niet met de bluetooth audio. Keep you all posted :)

Zo, inmiddels wat tijd gehad om te testen. De bluetooth app werkt helaas niet altijd goed bij het telefoneren. Ik had al eerder aangegeven dat de app met bluetooth audio niet het gewenste resultaat geeft en dit is helaas ook het geval bij het telefoneren. Inmiddels heb ik ook nog wel een andere telefoon geprobeerd (met Android 4.4.3) maar ook hier blijft hetzelfde probleem zich voordoen. Mijn hoop blijft dus gevestigd om een positief bericht vanuit de importeur....... :relieved:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat is jammer Wilfred. Misschien kan het geen kwaad om frequent te informeren naar een oplossing, voorzover je dat al niet doet. Ik neem aan dat de dealer het kan reproduceren, dat is, als ze de moeite nemen het te testen en van daaruit verder met een oplossing komen.

Het gaat er bij mij niet in dat de NX ( in ieder geval in jouw geval) niet redelijk probleemloos met bluetooth kan omgaan... :grin:
 

Wilfred

Nieuw hier
21 nov 2014
10
0
0
Dat is jammer Wilfred. Misschien kan het geen kwaad om frequent te informeren naar een oplossing, voorzover je dat al niet doet. Ik neem aan dat de dealer het kan reproduceren, dat is, als ze de moeite nemen het te testen en van daaruit verder met een oplossing komen.

Het gaat er bij mij niet in dat de NX ( in ieder geval in jouw geval) niet redelijk probleemloos met bluetooth kan omgaan... :grin:

Voor nu bedankt voor de tips en we don't give up. Hou je op de hoogte van de ontwikkelingen!
 

guidonline

Hoort erbij
3 jun 2016
33
0
6
Mijn CT (eerste generatie) heeft ook wel eens problemen met de Bluetooth koppeling. Ik werd dan gebeld, nam op en hoorde vervolgens niet. De auto "vergeten" op de telefoon en verwijderen van de auto en vervolgens opnieuw koppelen loste het dan op. Was ik wel even al mijn spraak labels kwijt. Gek genoeg is het probleem nu (de laatste weken) ineens niet meer opgetreden.

Geluid van muziek via Bluetooth is prima, maar gebruik de Shuffle app om muziek af te spelen en niet de standaard Motorola muziek afspeel applicatie.