Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Een RC die zich gedraagt als een vrieskist

Ineenstorting
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Ik ben niet van plan hier een hele ziektegeschiedenis neer te schrijven, maar de koude lucht brandt mij in de longen en twee weken ziekenhuis na te zijn binnengebracht per ambulance.... In de GS had er er geen last van, daar gaat alles blijkbaar met meer raffinement.
    en @ Xenon: ook anderen vinden dat de airco of luchtbehandeling veel te enthousiast is.
    Voeg daarbij dat een van mijn onderdanen veel moeite heeft gekregen (helaas) met het klimmen uit de RC, dan begrijpen jullie vast dat ik iets anders wilde, maar geen SUF, pardon RX of NX. Ik voel me bovendien geen Don Quichot die tegen windmolens wil vechten (overigens wel toepasselijk in dit geval)....

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 2018-08-31.png Bekeken: 1 Grootte: 189,7 KB ID: 169362

Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt, maar hier is een voorproefje.....
    Bijgevoegde bestanden
    Lexus GS 450h Sport, daarvoor RC 300h Sport 2016, daarvoor GS 450H executive en een GS 430
    Als echte liefhebber heb ik ook een Citroen C4 f Torpedo uit 1931 om mijn Yaris uit 2000 niet te vergeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Metalfreak Bekijk bericht

Maar dat was waarschijnlijk al een wat oudere auto met mogelijk wat ziekteveroorzakers in de kanalen van de airco, bij een nieuwe RC lijkt me dat vrij sterk.
      Het was anekdotisch, mijn broer was toen erg blij met zijn eerste auto met airco. naderhand niet meer.
      NX300h Silver

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PJL Bekijk bericht

Ik ben niet van plan hier een hele ziektegeschiedenis neer te schrijven, maar de koude lucht brandt mij in de longen en twee weken ziekenhuis na te zijn binnengebracht per ambulance.... In de GS had er er geen last van, daar gaat alles blijkbaar met meer raffinement.
        en @ Xenon: ook anderen vinden dat de airco of luchtbehandeling veel te enthousiast is.
        Voeg daarbij dat een van mijn onderdanen veel moeite heeft gekregen (helaas) met het klimmen uit de RC, dan begrijpen jullie vast dat ik iets anders wilde, maar geen SUF, pardon RX of NX. Ik voel me bovendien geen Don Quichot die tegen windmolens wil vechten (overigens wel toepasselijk in dit geval)....

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 2018-08-31.png Bekeken: 1 Grootte: 189,7 KB ID: 169362

Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt, maar hier is een voorproefje.....
        Mooi!
        Maar ik wil die RC wel, haha.
        NX300h Silver

Commentaar

Wow! Mooi interieur!
          GS450h President 2008

Commentaar

gefeliciteerd en dank nog voor je hulp!!

Commentaar

Werken ...
            X