Lexus A'foort gesloten

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
159
134
43
Hi All,

Ik wilde even bellen met Lexus Amersfoort maar deze is gesloten per 24-09 :unsure: : https://www.lexus.nl/dealers/lexus-amersfoort .
Men verwees telefonisch gelijk door naar Lexus Utrecht . 6 weken geleden was ik er nog voor een paar voorpitten te laten vervangen en heb ik niets gemerkt van een verhuizing.
Ik kon de auto inleveren voor een beurt etc. Heb het sterke idee dat het allemaal plots is gegaan .
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
573
1
374
63
Klopt, ik heb er een brief over gehad, ze zijn opgenomen bij Lexus Amsterdam, ik heb de brief niet helemaal gelezen, dus de reden is me niet helemaal duidelijk.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: IS-F kuiken

Flavio

Hoort erbij
21 aug 2021
35
15
8
Het pand is aan de Toyota dealer die er naast zit verkocht volgens mij. Toen ik een paar weken geleden mijn GS 450h heb gekocht waren ze de verkoop aan het afronden.
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
957
498
63
Ja, super balen dat ze gesloten zijn. Ik heb ook een brief ontvangen.
Nu maar opzoek naar een andere goeie dealer.
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: IS-F kuiken
13 jun 2019
177
53
28
De mijne is (uit dealertrouw) in onderhoud bij de Toyota Drachten. Heb met hun de accu garantie afgesproken. Bevalt verder goed, al heb ik uit "ons" forum (veel) meer info gekregen over de oplossing van probleempjes. Weet eigenlijk niet of de Lexus dealer daar meer in had geboden. Wat betreft de afstelling van koplampen was ik daar nogal over teleurgesteld dus ik blijf gewoon waar ik ben.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
957
498
63
Ik heb goeie verhalen gehoord over Lexus Zwolle.
Zelf heb ik mindere ervaringen met Lexus Amsterdam (die werd aangegeven als alternatief voor Amersfoort in de brief), maar daar ga ik niet mee akkoord.
Dan maar 40 minuten rijden voor fatsoenlijk onderhoud :cautious:
 

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
De mijne is (uit dealertrouw) in onderhoud bij de Toyota Drachten. Heb met hun de accu garantie afgesproken. Bevalt verder goed, al heb ik uit "ons" forum (veel) meer info gekregen over de oplossing van probleempjes. Weet eigenlijk niet of de Lexus dealer daar meer in had geboden. Wat betreft de afstelling van koplampen was ik daar nogal over teleurgesteld dus ik blijf gewoon waar ik ben.

Ben daar tijdje terug nog geweest, wat functies laten (de)activeren. Ging wel gemoedelijk daar, schappelijke prijzen ook.
 

FDD1975

Hoort erbij
17 okt 2018
68
40
18
Ik heb goeie verhalen gehoord over Lexus Zwolle.
Zelf heb ik mindere ervaringen met Lexus Amsterdam (die werd aangegeven als alternatief voor Amersfoort in de brief), maar daar ga ik niet mee akkoord.
Dan maar 40 minuten rijden voor fatsoenlijk onderhoud :cautious:
Lexus Zwolle is inderdaad een hele dikke aanrader!!!!!

Daar was mijn LS460 in onderhoud en ga daar helaas zaterdag voor de laatste keer heen. Het Lexus boek is voor mij gesloten, dat ligt niet aan Lexus Zwolle maar aan Lexus Nederland…
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Dat is ontzettend spijtig @FDD1975. Er is dus geen oplossing gekomen voor jouw probleem.
Wat gaat de nieuwe aankoop worden?
 

Matthijs

Nieuw hier
13 aug 2021
1
1
3
Ik rij al jaren naar Lexus Zwolle. Dat zijn de beste! Zij vallen/vielen niet onder louwman, dus ze konden hun eigen beleid/service bepalen. Plus dat ze ‘last’ hebben van 5 toyota dealers in een straal van 20km. Dus ze behandelen je echt als klant, zodat je tevreden bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

willemSeles

Actief
10 nov 2020
109
56
28
Vind het ook jammer ,maar ga daar toch een beurt plannen voor november ,vanuit Almere.
Of ik nou een leenLexus uit A'dam meekrijg of A'foort. Gaat me ook om de dealergarantie na beurt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
957
498
63
Vind het ook jammer ,maar ga daar toch een beurt plannen voor november ,vanuit Almere.
Of ik nou een leenLexus uit A'dam meekrijg of A'foort. Gaat me ook om de dealergarantie na beurt.
Ik ben je volgens mij nog niet tegen gekomen in Almere. We hebben een Lexus Almere appgroep, als je er bij wilt, stuur me maar een PM.
 

willemSeles

Actief
10 nov 2020
109
56
28
Woon in de Muziekwijk-Noord , kenteken : KF-7..-.
Af en toe word ik 's morgens op de Waddendreef gepasseerd door een mooie GS.

mvg,