Aftertalk meeting 2022

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Onze jaarmeeting zit er weer op. Meeste mensen zijn naar huis en het grootste deel is alweer opgeruimd.
Mocht je nog mooie foto's of verhalen hebben kan je deze hier kwijt.

IMG-20220618-WA0002.jpg

Er zijn foto's terug te vinden op onze Facebook en natuurlijk op hier op Lexusforum.nl.

Vanaf deze plek willen we UsedLexus en iedereen die heeft geholpen met het mogelijk maken van deze fantastische mooie en goed georganiseerde dag ontzettend bedanken!
 
Laatst bewerkt:

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
957
498
63
Echt een topdag gehad! Beste Forummeeting tot nu toe wat mij betreft.
De organisatie, bedankt voor dit evenement! De gastvrijheid, hapjes, drankjes enz enz.

Daarnaast ook iedereen bedankt voor de gezelligheid en het stemmen op de 3e mooiste Lexus van vandaag 🥳🥳
 

Bijlagen

  • 4729F66A-F0A1-47AB-8D7D-073C5FB80D17.jpeg
    4729F66A-F0A1-47AB-8D7D-073C5FB80D17.jpeg
    5,8 MB · Weergaven: 68

LEX(D)US

Actief
20 sep 2019
159
151
43
Mooie auto's gezien op een mooie locatie met prachtig weer.
Lekker kletsen met mensen met allemaal dezelfde prettige afwijking , passie voor Lexus.
Hoop er de volgende editie ook weer tussen te mogen parkeren.:giggle:
 

Johno

Actief
23 jan 2022
456
201
43
Onze jaarmeeting zit er weer op. Meeste mensen zijn naar huis en het grootste deel is alweer opgeruimd.
Mocht je nog mooie foto's of verhalen hebben kan je deze hier kwijt.

Bekijk bijlage 179734
Wij zullen op een later moment nog een hoop foto's plaatsen.

Vanaf deze plek willen we UsedLexus en iedereen die heeft geholpen met het mogelijk maken van deze fantastische mooie en goed georganiseerde dag ontzettend bedanken!
Wat een leuk initiatief. Helaas was het agendatechnisch voor mij dit jaar niet mogelijk erbij te zijn. Hopelijk een andere keer wel.

Maar wat een mooie dag om zo'n evenement te organiseren 👍
Ik ben benieuwd naar foto's en verhalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus Rijder en LEX(D)US

Johno

Actief
23 jan 2022
456
201
43

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
689
615
93
En de rest...

Het zijn inderdaad erg mooie beelden op een schitterende lokatie. En ook verder was alles prima voor elkaar. Op het tijdstip dat de foto's werden gemaakt, was ik overigens al vertrokken. Reden: voor mij te warm....ik kan daar niet goed tegen. Helaas is er dus van gezellig kletsen met allerlei collega-liefhebbers voor mij niet veel gekomen.

Wat me opviel bij alle auto's was dat ze meestal een tamelijk decente kleur hebben. Dat past waarschijnlijk het best bij het ingetogen karakter van het merk, maar voor mij mag het wel iets "uitbundiger". Dat geldt ook voor de kleur van het "zitmeubilair": meestal zwart. Alleen bij cabrio's is er wat meer "frivoliteit". Ik heb geen idee hoe die kleur tot stand komt. Ergens wordt op grond van voor mij onbekende argumenten beslist welke kleur in welk land voor welk type auto wordt aangeboden. Of die beslissing achteraf juist was, is natuurlijk moeilijk na te gaan. Dat een bepaalde kleur het meest wordt verkocht, betekent niet meer dan dat die kleur door de kopers wordt ervaren als het meest passend uit wat beschikbaar is - niet de mooiste kleur maar de meest acceptabele uit het aanbod...

Ik had nog nooit zo veel Lexussen bij elkaar gezien. Tot mijn verbazing bleek geen daarvan dezelfde kleur als mijn GS 4 te hebben. Die kleur ("de kleur van bittere chocolade met haarroos die fonkelt in de zon") staat technisch bekend als Toyota 4V3 ("Havane Métallisé"), de auto komt oorspronkelijk uit Frankrijk. Ook de kleur van de stoelen zag ik nergens anders (in Frankrijk "Marron Topaze" genoemd). Zeg maar "donker lichtbruin".

Voor mij was de mooiste auto was een Lexus LS 400 die zo te zien nog volledig in originele staat was en die niet aan de verkiezing deelnam. Qua styling een kruising tussen een BMW 730, een Mercedes S350 en een of andere Cadillac uit die jaren - en dus saai, lelijk en "vlees noch vis", maar ook een auto die de wereld duidelijk maakte dat met wat aandacht auto's in die klasse gebouwd konden worden die nagenoeg storingsvrij, stil en comfortabel waren - waar destijds lang niet alle fabrikanten in slaagden. Kortom een mijlpaal, waarvan later veel techniek ook terecht kwam in auto's meer gericht op het grote publiek. Je moet toch wel erg veel lef hebben gehad om destijds in Nederland een LS 400 nieuw te kopen: zo veel geld voor een japanner, je buren keken je meewarig aan, je vrienden met een "Merc" of een "Beamer" schudden hun wijze grijze hoofd en je zakelijke contacten begonnen te twijfelen over je vaardigheid om met geld om te gaan :) Gelukkig is het allemaal goed gekomen, ook met de styling.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Wát een superdag gisteren!
Leuke mensen gesproken, nieuwe dingen geleerd over Lexii (bijvoorbeeld dat dynamische stabilisatie als optie geleverd kon worden), heel veel superfraaie LS400's bewonderd en zelfs in één gezeten (ook een first voor mij), bij diverse LC500 cabrio's staan druilen, de machtige LS-F horen grommen, héél veel prachtige projecten bewonderd, genoten van de hapjes en de drankjes én de magic moments én het briljante landgoed van van Kakerken. GEWELDIG! Écht supertop georganiseerd!
Mogelijk dat ik nu tóch zo'n Vline ga inbouwen, vooral ter aanvulling op van mijn laatste navigatieupdate uit 2017 ..... ;)

Ben wel wat eerder vertrokken ivm de enorme hitte. Volgende keer mijn vrienden bij het KNMI maar vragen het een beetje in toom te houden..
Wie heeft de wisselbokaal nu gewonnen?
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Ben wel wat eerder vertrokken ivm de enorme hitte. Volgende keer mijn vrienden bij het KNMI maar vragen het een beetje in toom te houden..

Had ik eerder iets gezegd over de betrouwbaarheid van de weersvoorspelling?

Ach ja... Tenslotte zijn er ook mensen die met Renault nog nooit pech hebben gehad.

Denk dat de KNMI directie ook Lexus rijdt 😉
 

KEEZZZ

Nieuw hier
7 mrt 2021
22
15
3
Mijn eerste Forum meeting achter de rug, ondanks al 23 jaar Lexus. Fantastisch!!! Organisatie en "Used-Lexus" BEDANKT! Fraaie foto's en video om het mooie Lexus gevoel vast te houden. Ga ik nu door voor een IS-F of de GS450H........... , wat een fraaie en fantastische auto's. :love:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
689
615
93
er waren ook rode, Donker rood, beige, licht bruin, donker bruin en creme witte interieurs. keus genoeg.
Inderdaad, zaterdag wel. Maar als je een gebruikte GS 450h generatie 4 zoekt zoals ik destijds, is die keuze nogal beperkt. Het heeft 1,5 jaar geduurd voor ik er uiteeindelijk een vond die en geen zwarte binnenbekleding had en niet wit of grijs of zwart was en daarnaast het uitrustingsniveau had dat ik zocht :) Mijn geduld werd overigens uiteindelijk naar genoegen beloond en ik heb achteraf geen moment mijn keuze berouwd. Als je een nieuwe koopt heb je uiteraard wel keuze, maar bij een gebruikte kan het vervullen van allerlei wensen even duren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexpeter

kiwicupra

Actief
25 apr 2021
132
92
28
Organisatie bedankt! Zo hoor je een Lexus waardige meeting te organiseren. Met voldoende eten en drinken op een prachtig landgoed voldoende plekjes in de schaduw om te zitten. De magic moments én waterpret voor de kleintjes of het kind in je :) . Écht geweldig georganiseerd!
Niet tot het einde kunnen blijven helaas. Volgende keer ben ik er weer bij.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
410
148
43
Inderdaad, zaterdag wel. Maar als je een gebruikte GS 450h generatie 4 zoekt zoals ik destijds, is die keuze nogal beperkt. Het heeft 1,5 jaar geduurd voor ik er uiteeindelijk een vond die en geen zwarte binnenbekleding had en niet wit of grijs of zwart was en daarnaast het uitrustingsniveau had dat ik zocht :) Mijn geduld werd overigens uiteindelijk naar genoegen beloond en ik heb achteraf geen moment mijn keuze berouwd. Als je een nieuwe koopt heb je uiteraard wel keuze, maar bij een gebruikte kan het vervullen van allerlei wensen even duren.
Soms denk je dan dat de mens best saai ingesteld is maar dan, na lang zoeken en heel erg veel geduld komt het op je pad. Dan klopt het complete plaatje (zoals bij jou gelukkig).