1 april grappen?

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Vandaag is het 1 april, altijd leuk. Jammer dat het geen werkdag is (op locatie dan) anders had ik wel wat uitgehaald.


Mijn echt grote hobby is audio, thuis bioscoop. Ik ben daar dan ook moderator. Het is een groot forum, met ook veel off topic geleuter.
Horloges, auto's zijn ook geliefde onderwerpen. Blijkbaar zijn wij mannen behoorlijk materialistisch ;)
Ik heb daar ook het traject van mijn wagen beschreven, de keus, de aanschaf, de verbouwing tot heden.

Lange inleiding, maar nu de eerste grap, wie volgt?



Ik heb gepost dat ik wegens de samenvoeging van KPN en Getronics de CAO regeling ook wordt samengevoegd, dat daarom ook de lease regeling wordt aangepast.
Dat in de nuieuwe regeling geen KM vergoeding meer wordt uitgekeerd, dat alleen nog maar geleasd mag worden of een OV jaarkaar.
(ik rij een prive wagen en krijg KM vergoeding).

Ik daarom de wagen MOET verkopen :D :D :D


Enorm veel reacties, veel KPN collegae die blijkbaar ook op het forum zitten sturen mij berichten hoe ik dit weet, wanneer dit ingaat, etc. etc.
Ik lig continue op de vloer van het lachen :D :D :D


Wie heeft een leuke grap gezien? Wie is beetgenomen?

p.s. Volgens mijn dochtertje zat mijn veter los vanmorgen :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Richard Branson (Eigenaar Virgin Group, multimiljonair) wil naar het midden van de aarde. (1 april grap 2012)
Deze week is James Cameron naar de bodem van de oceaan gegaan om daar een documentaire op te nemen. Nu is er een bericht naar buiten gekomen dat Richard Branson naar het midden van de aarde wil. Dit heeft hij gedaan in een enorme mediacampagne, met als boodschap dat het volgende bericht op 1 april vrij gegeven wordt. Hij pakt het zeer serieus aan. Richard Branson wil zich in een capsule laten afzakken in een vulkaan en vanuit daar zou hij verder willen reizen naar het midden van de aarde. Natuurlijk is dit een grote 1 april grap.


Luidsprekers in plaats van kerkklokken in Uden (1 april grap 2012)
In de kerk in Uden zijn de kerkklokken versleten en zijn aan vervanging toe. Nieuwe klokken laten gieten gaat tienduizenden euro?s kosten. Daarom is er besloten om luidsprekers te plaatsen in de kerk. Een groot voordeel is ook dat de luidspreker ?s avonds ook flink zachter gezet kunnen worden. Ook dit is een van de 1 april grappen van 2012.

Ramenbelasting voor regio Haaglanden wordt gewoon ingevoerd (1 april grap 2012)
Kassenhouders zijn boos. Er wordt door de regio Haaglanden een belasting op ramen ingevoerd. Hoe meer ramen een je bezit hoe meer belasting er betaald moet worden. De belasting zou morgen worden ingevoerd. Ook weer een 1 april grap.

Geen schrikkeldag maar een dag minder. (1 april grap 2012)
Kennislink.nl heeft medegedeeld dat er een dag overgeslagen moet worden. Dit omdat de megasnelle deeltjes tussen het CERN en de Italiaanse OPERA-detector een grote impact blijkt te krijgen. Ze hebben namelijk ontdekt dat niet de neutrino?s te snel gingen, maar de wereld draait te langzaam. Hierdoor draait de aarde uit de pas en de enige oplossing hiervoor is een negatieve schrikkeldag en wel op: jahoor 1 april 2012. Alweer een grap dus.



De traditionele google grappen:

http://www.websonic.nl/nieuws/1-april-g ... 2012-39038