2x Dunlop Sportmaxx GT 255/40/18

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.631
67
48
Bij deze 2x Dunlop sportmaxx GT in de maat 255-40-18 voor 250 euro

De banden zijn een paar maanden geleden aangeschaft en meegereden, dus er zit nog +/- 6 mm profiel op.

De banden zijn in goede staat! Geen cuppen.

Vragen kan je altijd mailen.

Alan

SP_GT_251x150_tcm428-18218.jpg

Ik heb 275 euro voor 1 band betaald.

Nog beschikbaar?

Passen deze banden bijv. op de velgen die Alor te koop heeft?

voor 18x8 ET45
achter 18x8.5 ET50

En als de wagen nog verlaagd wordt met Eibach, 3cm, is dit een fit?
Ik weet niet of de ET waarde 50 de banden iets naar buiten brengt, etc.

Graag een expert :D

Bijlagen

• Copy of vvv.jpg
    Copy of vvv.jpg
    350,6 KB · Weergaven: 48
Hey,

Dit zijn de standaard banden voor die velgen dus ja daar passen ze gewoon onder en met verlaging is het ook geen prrobleem haha arjan heeft het ook.

Wat je krijgt is 18 inch velgen met originele bandenmaat voot de banden

Bijlagen

• K&N typhoon (2).jpg
    K&N typhoon (2).jpg
    33,5 KB · Weergaven: 52
Normaal gesproken krijg ik de bonus eind april.
De directie wil nog wel eens besluiten dat alle bonussen niet doorgaan (muv eigen bonussen).

Als de bonus komt, dan wil ik ze graag kopen.

Vraagje.

Voor bijpassende banden voor, is het de indentieke band, maar dan met de breedte 225 of 235 (8.5J velgen) ?
Verder de rest indentiek?
Voor dit prijsje lijkt me zo'n mooie brede band wel even leuk om daar wat kilometers mee rond te tuffen.

Optisch iig. :D

Lexus hanteert standaard de volgende banden en velgen maten:

Voorzijde:
8Jx18 met 225/40/18

Achterzijde:
8.5Jx18 255/40/18

Maar zoals enkele van jullie al weten heb ik sinds een paar maanden de Michelin Pilot Sport 3 in de maat 235/40/18 aan de voorzijde :)

prijsverschil tussen 225/235 = +/-50 euro per band

Achterbanden voor de is zijn bijna 2x zo duur als de voorbanden, dus mocht jij voor 18inch gaan, dan koop jij nu 2 banden voor de prijs van misschien niet eens 1 band. De michelin pilotsport 3 in de maat 255/40/18 kost meer dan 300 euro per stuk.

Alan zei:
Lexus hanteert standaard de volgende banden en velgen maten:

Voorzijde:
8Jx18 met 225/40/18

Achterzijde:
8.5Jx18 255/40/18

Maar zoals enkele van jullie al weten heb ik sinds een paar maanden de Michelin Pilot Sport 3 in de maat 235/40/18 aan de voorzijde :)

prijsverschil tussen 225/235 = +/-50 euro per band

Achterbanden voor de is zijn bijna 2x zo duur als de voorbanden, dus mocht jij voor 18inch gaan, dan koop jij nu 2 banden voor de prijs van misschien niet eens 1 band. De michelin pilotsport 3 in de maat 255/40/18 kost meer dan 300 euro per stuk.

Thx :)

Idd, daarom ook een mooie kans om lekker brede banden te gaan rijden voor een leuke prijs. En terug naar 245 kan altijd nog ;)

Wil je ze voor me reserveren?
Ik ga ervanuit dat ze 100% zijn, afgezien van de normale slijtage, profiel 6mm.

Waar woon je? Kan uiteraard middels PM.

Ik zou gewoon lekker o p255 doorrijden :) want als je overgaat naar 245 dan klopt die in verhouding niet meer (km teller etc)

Ik wil hem wel voor je apart houden natuurlijk, deze banden heb ik zelf een seizoen gebruikt, dus ik hou z wel even apart voor je.

Ze liggen nu in Dordrecht.

Ok

wat mij betreft dan verkocht.
Wellicht dat ik dit met een bezoekje voor Xenon ergens in Dordrecht kan combineren :)

Geen probleem :)

Je zou het zeker kunnen combineren met de xenons, desnoods als het voor mij niet uitkomt dat ik alvast de banden bij lince neerleg.

Alan zei:

Je zou het zeker kunnen combineren met de xenons, desnoods als het voor mij niet uitkomt dat ik alvast de banden bij lince neerleg.

Top.

Ik zal eerst met Lince een deal maken, en dan kan ik de deal met jou afronden.

Alan zei:

Lince zei:
Bij mij neerleggen?? Dat zal wel niet.

Jij zorgt maar dat je bij mij bent!!

Komende zaterdag ben ik in Dordrecht, vanaf ergens tussen 10 en 11 uur.

Alan zei:

En, ik heb de afspraak. Ben jij daar dan ook?

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.