Altezza verzekering

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Hey heey,

Newbie op dit forum hier!

Heb afgelopen week een toyota Altezza gekocht, en met wat speurwerk kwam ik hier, en blijkt het de auto van magila te zijn geweest.

Nu probeer ik een autoverzekering erop te zetten, maar bij de verzekeraars kennen ze het model niet in hun database. En hoe vaak ik het ook heb geprobeerd tegen hun te zeggen, de gegevens van een lexus willen ze niet accepteren ... grrr...

Affijn, ze kunnen hem wel handmatig invoeren, maar dan vragen ze om een catalogusprijs... En ja, die staat bij de rdw op ?0,-

Ik kan verder zo snel ook niets op internet vinden.
Dus mijn vraag, weet iemand de cataloguswaarde, of een verzekeraar die hier niet moeilijk over doet?!
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Probeer eens een onafhankelijke verzekeringsadviseur deze werkt met meerdere aanbieders en kan je misschien verder helpen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier! Ik ga voor je zoeken.. heb de prijs wel ergens nog staan... heb die van mij bij Centraal beheer verzekerd...

EDIT: kun je me trouwens vertellen wat voor bouwjaar die ook alweer was? Deze heeft een sunroof zo uit mn hoofd en verder wat voor opties zitten er nog op? (Super Live Sound System bijv...)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Mijn gegevens geven 26,093 euro aan (Dit was de prijs van toen, die van mij is van 2000). Ik heb ook schuifdak zonder verdere opties... Kom je trouwens ook naar de meeting op de 22e?? Zullen als het goed is ook nog 2 andere Altezza's staan, waarvan 1 van mij...
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Thnx dat je voor me hebt opgezocht. Kenteken is 94-sfk-7
Bouwjaar 1999

Sunroof zit er inderdaad op, sound systeem weet ik niet.

Ik zal vanmiddag nog eens rondje bellen.

de 22e... moet ik even zien hoe het uitkomt. Is ruim een dikke 2? uur rijden.
Had die avond elders ook nog een meeting in de planning staan.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
waar kom je ergens vandaan dan? ik moet ook zo lang rijden hoor.. ik kom uit Groningen... Nu ik erover denk.. is het niet deze die in Drachten stond???
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Woon nog in Surhuisterveen, ben bezig met woning in Waskemeer. Werk dagelijks in drachten.

En ja, de auto staat (nog) in Drachten.

Dan zouden we evt wel samen kunnen rijden.