De Nieuwe Tesla S

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... panel..2.*

teslamodels1.500.jpg


Dit is toch ook wel heel erg mooi? Of niet?
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
idd is ook wel mooi, heeft wel iets van de GS, maar ook weer iets van masserati :lol: :lol:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Inderdaad, had men mij verteld dat dit de Nieuwe GS was, dan had ik het best willen geloven.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Dat was ook m'n eerste gedachte, he de nieuwe GS.... bij de foto's van grille en achterkant had ik het masserati gevoel :lol: :lol:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Inderdaad! :) Hoewel de voorkant er wat ieltjes uitziet, maar dat zal wel komen door de afwezigheid van een verbrandings motor.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
mooie auto, het heeft van een heleboel auto's wel iets in zich.

Die streep die nog iets in de achterlichten doorloopt is weer typisch Jaguar
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jelmer zei:
mooie auto, het heeft van een heleboel auto's wel iets in zich.

Die streep die nog iets in de achterlichten doorloopt is weer typisch Jaguar

Klopt. De auto heeft ook iets weg van de Infinity Essence. En ook een heeeeel klein beetje iets van de Karma. :) Hoe dan ook, de nieuwe algemene design stijl bevalt mij wel!
 
11 dec 2012
256
0
0
Errug mooie auto, je ziet heel veel Jaguar XF, een beetje Citro?n C5 en ook een beetje VW Passat CC... Zou een mooie vervanger zijn van onze S60 over een paar jaar... Wel erg duur nog nu...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ook jij zal eens om moeten Alor! Schakel momenten zijn zooooo 2012 :p
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Alor zei:
Hele mooie auto! Alleen dat electro he :(
Ik ken iemand met een Tesla Roadster... Trekt de tegels uit de grond, maar dat takkengeluid van die electromotoren...
Ik blijf erbij.. Een auto zonder motorgeluid en schakelelementen is geen echte auto.. Meer een opgewaardeerde scootmobiel.
Takkengeluid van de electromotoren? Bedoel je niet de koeling van de accu's?!

Ben het wel met je eens, het voelt totaal niet meer als een auto.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
ff een oud draadje opfrissen..
Ik zag twee weken terug een auto een paar auto's voor me rijden, waarvan ik niet direct kon zien welk merk het was...
Ik dacht zelf aan een Jag.. na veel moeite: bijsteppen, slipstreamen (bumperkleven) eindelijk zover gekomen dat ik er achter reed.. zie ik staan model S ???? huh Model S... nadat de auto 4-5 keer er zeer vlot vandoor ging, maar ja dat doet een Clio 1.2 ook al bij de chevy... kon ik er eindelijk voorbij, zag ik dat het een Tesla was.
Mooi ding hoor...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Idd mooie auto. Er kwam er eentje langs bij de meeting op 6 oktober. (niet voor ons, maar om koffie te drinken)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahahahahaha ik zag par week geleden ook 1 rijden hier un Grunn... niet met de dikke wielen eronder (leken 17") maar desondanks zag het er mooi uit!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik was in het begin helemaal lyrisch van de model S, maar ik begin hem ondertussen erg gewoontjes te vinden. Hij komt mij iets teveel voor. Het helpt ook niet dat de meeste die je ziet rijden de goedkoopste uitvoeringen zijn.....
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Dat is wel zo ja... je ziet ze ineens overal... dan is die Fisker Karma nog net iets exclusiever ;)