Diverse onderdelen IS200/300

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom

Hoort erbij
2 okt 2010
26
0
0
Hallo,

Ik heb laatst een partij gebruikte onderdelen gekocht bij een garage bedrijf hier uit de buurt. Deze had twee schade auto's gehad en de onderdelen die over waren heb ik gekocht. Ik heb de onderdelen die ik nodig had op mijn auto gezet. Maar heb ook nog wat over gehouden.

Dit is ongeveer wat er nog ligt:

-Orgineel schuif/kanteldak incl dakhemel en schakelaars. Let op past niet zomaar in een auto zonder zo'n dak anders had ie wel in die van mij gezeten :winke: . Dus wie een beetje lef heeft.
-L.A. deur blauw twee deukjes en een krasje.
-Interieur (2 stoelen en achterbank incl. deurpanelen) Niet als nieuw.
-Div. kleine interieur delen en electronica
-Alle zijruiten (niet getint) incl. rubbers

Roep maar een prijs dan zie ik wel of ik hier mee akoord ga.

Gr. Tom

heb je nog een goede pookknop(handgeschakeld) liggen en bestuurders kant raamstijl bekleding :rulez:

heb je toevallig alle raamschakelaars van alle deuren in het zwart? of andere kleur, alles behalve hout! :rulez:

gr. koen

@ Joop

Pookknop heb ik niet, daar ben ik zelf ook nog naar opzoek :biggrin:
Linker A-stijl bekleding heb ik wel.

@KWP

Heb de raamschakelaars niet meer.

kwanta kosta
toevallig ook nog een aparte grille over embleemloos :winke: anders plof er eens een paar fotos :photo: van de auto's op dan kunnen we zel zien wat we er nog van gebuiken kunnen

Bekleding kost 20 euro incl. verzenden

Maak volgende week wel een paar fotos, moet er bij zeggen dat het geen complete auto is maar de onderdelen die in de lijst staan.

Gr. Tom

kom je zondag naar almere neem hem dan maar mee scheelt weer opsturen :biggrin:

heb je toevallig nog mistlampen er bij zitten?
ik heb de mijne er uit gehaald om te drogen en een lapje te vervangen maar hij was dicht gekit en gescheurd :madd:

ik heb net mistlampen gekocht ze komen volgende week binnen :biggrin:

Excuses dat het zo lang heeft moeten duren voordat ik weer reageer, maar door persoonlijke omstandigheden had ik andere dingen aan mijn hoofd :sad:

@ Joop stuur me even een PM met je adres enzo dan stuur ik de a-styl bekleding zo spoedig mogelijk op.

Mistlampen had ik ook niet, maar die zijn nogal gewild geloof ik.

Bijlagen

• P1010506.JPG
    P1010506.JPG
    249,3 KB · Weergaven: 63
  • P1010509.JPG
    P1010509.JPG
    232,8 KB · Weergaven: 77
  • P1010539.JPG
    P1010539.JPG
    253,4 KB · Weergaven: 82
tom ik heb de ruitvan de deur linksachter nodig voor mijn auto kun je me verder helpen :hi:

Status
Niet open voor verdere reacties.