Eerste RC-F foto's

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
437
15
18
pracht kar maar die voliere aan de voorkant....ik kan er nog niet aan wennen...en dat hele hoekige ...doet me denken aan de eerste ford focus die was ook extreem...kijk hoe hij nu is...weer lekker rond...er is dus hoop :)
nouja ik kan hem toch over een jaar of 12 pas kopen :)

en ik vraag me af of daar chrome delen voor komen :)

gr wilco(m2005)
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Kvind hem best wel vet!
Toyota/lexus bouwen nu best wel mooie sportwagens.

Alleen dat analoge klokje hadden ze wel wat moderner mogen vormgeven.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alor zei:
:O nou..

Die BMW 4 serie kan weer inpakken :D


Zijn beide erg mooie wagens...... Maar als dit een sportwagen is, is dit wel een ander segment. Kan je ze dan met elkaar vergelijken? 4 Serie is geen sportwagen, maar wel een wagen, de 435i/d, die erg, erg hard gaat en sportief is.


Buiten de discussie, beiden zijn 2 van de mooiste wagens die er zijn ;)
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Nou laten we dan maar beginnen met 1 op 1 plaatjes vergelijken voordat prijzen, optielijsten, RC-F specs en Ringtijden bekend worden.
De 19"velgen zijn wel errug lekker, beetje Vossen CVT directional idee. Past vast wel op een IS250... :mrgreen:
De NL plaat op de RC-F : dat wordt de vlag en de modderschuit verhaal maar dan wel omgekeerd. F82 wint hier met gemak. Let wel sommige foto's zijn expres gespiegeld voor een redelijk vergelijk.

Bij deze :

http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=932511
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Die RC is daar kennelijk ingeslagen als een bom ;)

Uit 1 der reacties van bimmerpost:
I hate to say, but I think its time for a revolution in regards to design at BMW again, Mercedes and Lexus have really stepped up their game in terms of styling whether it be vulgar or not, at least their cars stand out from the rest. BMWs are kinda beginning to fall into Audis boring design language, I was behind an 7, 3, X1 and 5 the other night, and really you couldn't tell the difference which was which by the taillights. I know the bars are different in each one, but they all have the same look. Any non car person would probably not have known which was which... Love or hate the Bangle era cars, at least they stood out from the rest.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Vergelijk M4 is idd een betere. Leuk rijtje!

RC-F, M4, RS4/5, en de Mercedes variant, C32 oid?
Waarbij de Lexus een eigen ontwerp is, de overigen een doorontwikkeling van regulier model.

Bovenstaand rijtje gaat ongetwijfeld in Top Gear, etc. komen. Ga ik zeker kijken!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
703
140
43
GPS-10 zei:
Die RC is daar kennelijk ingeslagen als een bom ;)

Uit 1 der reacties van bimmerpost:
I hate to say, but I think its time for a revolution in regards to design at BMW again, Mercedes and Lexus have really stepped up their game in terms of styling whether it be vulgar or not, at least their cars stand out from the rest. BMWs are kinda beginning to fall into Audis boring design language, I was behind an 7, 3, X1 and 5 the other night, and really you couldn't tell the difference which was which by the taillights. I know the bars are different in each one, but they all have the same look. Any non car person would probably not have known which was which... Love or hate the Bangle era cars, at least they stood out from the rest.

Ik ben het daar wel mee eens. Het mag wel eens wat gedurfder bij BMW en zeker bij Audi. Alhoewel ik het best een mooi design vind, zie ik geen significant verschil in een Audi van 2004 en 2013, bij de Avant vind ik dat verschil al helemaal miniem. En wat betreft BMW: hier op het werk staan regelmatig nieuwe BMW's op de parkeerplaats, ik vind het erg moeilijk om een 3-serie van een 5-serie te onderscheiden.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Metalfreak zei:
............En wat betreft BMW: hier op het werk staan regelmatig nieuwe BMW's op de parkeerplaats, ik vind het erg moeilijk om een 3-serie van een 5-serie te onderscheiden.


De achterlichten van de 3-serie hebben 2 streepjes, de 5-serie heeft er drie :D
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
703
140
43
blue-eyes zei:
Metalfreak zei:
............En wat betreft BMW: hier op het werk staan regelmatig nieuwe BMW's op de parkeerplaats, ik vind het erg moeilijk om een 3-serie van een 5-serie te onderscheiden.


De achterlichten van de 3-serie heeft er 2 streepjes, de 5-serie heeft er drie :D

Ah, maar ze zijn meestal met de achterkant richting het gebouw geparkeerd...
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
blue-eyes zei:
Vergelijk M4 is idd een betere. Leuk rijtje!

RC-F, M4, RS4/5, en de Mercedes variant, C32 oid?
Waarbij de Lexus een eigen ontwerp is, de overigen een doorontwikkeling van regulier model.

Bovenstaand rijtje gaat ongetwijfeld in Top Gear, etc. komen. Ga ik zeker kijken!
Misschien leuk om te kijken maar het blijven clowns :p
Pas als erkende Ringrijders als Horst von Saurma of Walter R?hrl zeggen "pak deze maar,want.." wordt het pleit beslecht.
de Mercedes variant : kom je toch al gauw op de nieuwe W205 C63 AMG nivo, met navenante prijs ;)
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Alor zei:
blue-eyes zei:
Alor zei:
:O nou..

Die BMW 4 serie kan weer inpakken :D


Zijn beide erg mooie wagens...... Maar als dit een sportwagen is, is dit wel een ander segment. Kan je ze dan met elkaar vergelijken? 4 Serie is geen sportwagen, maar wel een wagen, de 435i/d, die erg, erg hard gaat en sportief is.


Buiten de discussie, beiden zijn 2 van de mooiste wagens die er zijn ;)

Dan even een correctie:
rc300h vs 4 serie.
Reactie: Die BMW 4 serie kan weer inpakken :D

Rc-F vs 4m
Reactie: Die BMW 4m kan weer inpakken :D

;)
Dan zal ik je wel kietelen :p
rc300h vs 4 serie.
Reactie: Die BMW 4 serie kan weer inpakken
Geen enkele kans
rc350 vs 4 serie.
Reactie: Die BMW 4 serie kan weer inpakken
Redelijke kans
Rc-F vs 4m
Reactie: Die BMW m4 kan weer inpakken
Meer dan goeie kans

De tijd zal het leren :)
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Mooie foto's gevonden op Autoweek.nl van de RC F GT3 alleen lukte het me niet om ze op het forum te plaatsen.