eindempers rvs hoogwaardig kwaliteit

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
jongens en meiden ,
ik kan aan hoogwaardig gelaste einddempers komen voor een leuke prijs er zijn verschillende modellen en worden op bestelling gemaakt
met verschillende modellen ,
toms
magnaflow etc etc alle replica's maar van een hele mooie kwaliteit
tevens ook duplex systemen , verder heb ik nog gevraagd of hij ook voor de nieuwere isen een isf replica kan maken en wat dat dan zou gaan kosten
fotos volgen nog maar wou eerst eens even checken of er ook werkelijk serieuze belangstelling is
greetz joop :rulez:

TOMSKA0095.jpg

LAGERWARE0014.jpg

esdSchweiz0031.jpg

esdSchweiz0013.jpg

DIVERSE0012.jpg
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
dat zijn idd mooie pijpjes :rulez:
ik zou wel een l+r willen maar wat zijn de kosten dan?
en een beetje brul is nooit verkeerd bij een 6 in lijn :D
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Erg interressant!! Als de prijs OK is dan wil ik een dubbele TOMS voor mijn IS220D. (De dealer heeft bevestigd dat dit kan onder de diesel, mits je de bumper vervangt))
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Ik bedenk me net dat de IS-F conversie kit misschien niet op de TOMS dempers past. Misschien daarom voor mij toch het verstandigst om de standaard Lexus einddemper te kiezen.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
japeape zei:
Ik bedenk me net dat de IS-F conversie kit misschien niet op de TOMS dempers past. Misschien daarom voor mij toch het verstandigst om de standaard Lexus einddemper te kiezen.


Het gaat mij om de looks, vermogenswinst, sound is voor de benzine versies van de IS ;)


Ik ben wel benieuwd naar de prijssettting!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
jongens rustig ben er druk mee bezig wil volgende week zaterdag even naar die beste man toe om er een enkele sportpijp onder te knallen prijs ligt ongeveer tussen de 250 en 300 gemonteerd dubbelen zijn stukje duurder maar dat is ook wel begrijpelijk maar prijs blijft gloof ik onder de 600 :rulez:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Dat is zeker een nette prijs. Ben ook benieuwd naar het resultaat bij jou. Waar heb je voor gekozen? Enkel en dan?
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
zou ik ook zonder de dempers kunnen bestellen?
dus alleen de het buizen werk?
want ik wil mischien voor meetings de dempers eraf en voor dagelijks andere dempers als op de afbeelding.