Erg mooie E-brochure

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Aaaah man! Wit leer is zo mooi.. En donkerbruin ookal! Waarom kan dat hier nou niet...? :S Beige is leuk en aardig, maar heb dat alleen maar genomen omdat er geen wit/donkerbruin was..
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Maistah zei:
Aaaah man! Wit leer is zo mooi.. En donkerbruin ookal! Waarom kan dat hier nou niet...? :S Beige is leuk en aardig, maar heb dat alleen maar genomen omdat er geen wit/donkerbruin was..

Neem aan dat het een V.S. publicatie is. Daar kent men voor de CT ook kunstleer, genaamd NuLuxe (een soort viny).

Dit NuLuxe heeft andere kleuren dan het leer.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Nuluxe zit op alle CT's met leer in NL, alleen wordt dat in de states gewoon vermeld in tegenstelling tot NL. Ik heb deze site alleen geplaatst om te laten zien wat er allemaal mogelijk is kwa combinaties in de states, daar steekt NL een beetje schraal bij af. Straks kijgen we nog een calvinistische uitvoering van de CT speciaal voor NL :)
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de CT met stof kan worden geleverd in Nederland. De Nuluxe is niet bepaald mijn smaak. Als je gebruikers (dus niet de mooie folders) foto?s ervan ziet is het wel erg kunstofachtig en nep. Een beetje net zo fout als de leeruitvoering van de Prius.
Persoonlijk had ik het liefst leer, maar ja budgetaire argumenten hebben mij de black panther stof laten kiezen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Voor de goede orde, er wordt veel leer verkocht welke geen leer is!!!! Ik heb ook panther black en dat is een mooie stof, soort suede achtige stof en ben daar ook blij mee na alle leer die wij hebben gehad. Nulux is een kunststof die leer benaderd en niet de nadelen van leer heeft. :(
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Ik heb toch echt "Venaro Grey Leder" besteld. Ik neem even aan dat "Leder" dan ook echt leder betreft en geen leder imitatie. De consument is hier wat dat betreft goed beschermd (misleiding). Ik kan me niet voorstellen dat er zo'n meerprijs gevraagd wordt voor imitatie leder. Mocht dit wel het geval zijn, dan is dit een uitermate kwalijke zaak.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Suxel zei:
Ik kan me niet voorstellen dat er zo'n meerprijs gevraagd wordt voor imitatie leder. Mocht dit wel het geval zijn, dan is dit een uitermate kwalijke zaak.

Ik heb ook leer besteld. Ik geloof dus niet ?n de "Lexus verkoopt vinyl als leer mythe". Mocht het wel zo zijn dan zou ik juridische stappen ondernemen.
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Ik heb een luxury met ivory leer.

Ik zeg maar zo, het ruikt als leer, voelt als leer, ziet er uit als leer en wordt ook als zodanig verkocht.

Allemaal goed en wel maar ik geloof niet dat je nep leer kan (en mag) verkopen onder de vlag van echt leer.

Nep leer wordt verkocht door andere merken maar dan wordt het ook wel zo aangeduid

BMW heeft bijvoorbeeld sensatec en Mercedes lederlook, maar dat zie je en dat voel en ruik je direct.

Groet,
BL
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Echt waar hoor, van dat nep-leer in de ct;

Las net op een Russische site, in de Vlaamse e-brochure, dat alle ct's in Nl geleverd worden met een dieselmotor. (of op waterstof, ik ben niet zo goed in het vertalen van Russisch naar Vlaams) Echt waar hoor!

Ook is de motorkap van de nederlandse ct van karton en de banden zijn massief .

Staat wel heel anders beschreven in de NL brochure maar daar kunnen die jongens en meisjes van de importeur natuurlijk van alles inzetten













Geintje.......... :mrgreen:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Tja ,de wereld van de marketing ,

die gasten verkopen een drol als taartje, en wij trappen daarin (niet in de drol hoop ik) :hi: