Gezocht: 2 originele LS 430 velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irmichel

Nieuw hier
1 jan 2011
24
0
0
Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar 1 of 2 originele 17" velgen voor mijn LS 430 (modeljaar 2001-2004 pr?-facelift).

Mocht je na een velgen-upgrade oid 1 of 2 schadevrije velgen hebben liggen stuur me dan aub een berichtje of reply in dit topic met je aanbieding :rulez:

Ik heb net een setje gekocht, alleen die zijn aardig beschadigd en voor mijn eigen collectie.

Ik kan ze wel krijgen hoor. maar waarom twee?

Ze zijn 200 euro per stuk inclusief BTW, ?refinished?, dus met frisse lak

Jelmer zei:
Ik heb net een setje gekocht, alleen die zijn aardig beschadigd en voor mijn eigen collectie.

Ik kan ze wel krijgen hoor. maar waarom twee?

Ze zijn 200 euro per stuk inclusief BTW, ?refinished?, dus met frisse lak

Ik heb er nu 6: 4 slechte velgen (corrosie, afbladderen) met winterbanden, 1 reservewiel van mijn eigen auto (100% netjes) en 1 reservewiel uit een sloper (ook 100% netjes).

Ergo: voordat er (nieuwe) zomerbanden opgaan eind maart/begin april zou ik twee goede velgen nodig hebben om 2 setjes rond te maken. Leg ik 1 winterband met velg als reservewiel achterin.

200 euro per stuk is overigens wel pittig, heb voor die ene bij een sloop 140 euro betaald.

Ik hou het in ieder geval achter de hand voor als ik verder niets anders kan vinden, bedankt voor je reply :rulez:

Ja, maar die was gebruikt. Deze zijn nieuwstaat dan, opnieuw gespoten

Ik heb vorige week een hele set van dezelfde velgen voor 200 gekocht, maar die moeten nog wel worden gerestaureerd.

Nog maar eens uppen want ik heb ze nog steeds niet gevonden. Mogen ook velgen met lakproblemen zijn.

Re: Gezocht: 2 of 4 originele LS 430 velgen

Upje erbij, het mogen ook 4 originele facelift (5-arm/spaak) velgen zijn

Dat (refurben) ga ik ook laten doen met mijn 'oude' setje maar heb er nu zelf 6. Ik moet dus minimaal 2 (of 4, ligt aan het aanbod) van het model op de foto erbij hebben (2 setjes zomer/winter banden)

?f een setje 18" facelift velgen erbij, 18 inch is ook wel cool :rulez:

?380 is trouwens pittig, ik zie bedragen op het i-net voor poedercoaten onder de 300 euro per 4 velgen.

tsja, eerlijk gezegd kan ik niet zo wakker liggen van die 80 euro, krijg het toch terug. En de naafkapjes zijn ook gedaan

De naafkapjes zijn dan gespoten denk ik want poedcoaten is geen optie lijkt me?
Dat is op zich wel aardig, valt e.e.a. weer mee.

Maar goed, we'll cross that bridge when we get to it... eerst maar eens zien dat ik daadwerkelijk velgen te pakken krijg.

Heren Mods, deze mag op slot: ik heb in Zwitserland een setje m?t winterbanden (7 mm profiel erop) gevonden voor een spot-prijsje. Nu alleen nog stralen/poedercoaten en ik ben klaar

:dance:

Status
Niet open voor verdere reacties.