Handleidingen

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
- Als iemand een Nederlandse handleiding van de IS300h 2014 of van het navigatie systeem ervan nodig heeft, ik heb hier een pdf bestand van.

mvg, Da_Kwant
 
  • Leuk
Waarderingen: Jozzie

remcois200

Actief
22 dec 2012
105
2
0
is200 staat er niet bij, neem aan dat je voor de meeste dingen dan van de is300 kan pakken?? (electrische schema's etc)
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Waar kan ik elektrische schema's vinden, ik wil mijn achteruitrijcamera handmatig in kunnen schakelen.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Bij gebrek aan sensoren aan de voorkant , kan ik aan de achterkant een referentie punt aanhouden, dit omdat ik aan de voorkant een paal heb staan op mijn parkeerplaats.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Bij Northside Lexus hebben ze Mellissa O' Connell.
Die geeft complete tutorials over alles wat u van uw Lexus wilt weten, heel aangenaam.
 

Farah

Hoort erbij
17 nov 2019
57
19
8
Bij mijn CT ligt in het dashboardkastje een Italiaanse versie van het instructieboekje. Deze taal ben ik helemaal niet machtig, dus zou ik graag een Nederlandse versie willen. Nu lees ik hier dat er een NL versie gedownload kan worden, maar dat is niet handig onderweg. Zijn er boekjes te verkrijgen ?
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Bij mijn CT ligt in het dashboardkastje een Italiaanse versie van het instructieboekje. Deze taal ben ik helemaal niet machtig, dus zou ik graag een Nederlandse versie willen. Nu lees ik hier dat er een NL versie gedownload kan worden, maar dat is niet handig onderweg. Zijn er boekjes te verkrijgen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Farah

Johno

Actief
23 jan 2022
438
188
43
Bij mijn CT ligt in het dashboardkastje een Italiaanse versie van het instructieboekje. Deze taal ben ik helemaal niet machtig, dus zou ik graag een Nederlandse versie willen. Nu lees ik hier dat er een NL versie gedownload kan worden, maar dat is niet handig onderweg. Zijn er boekjes te verkrijgen ?
Op Lexus.nl kun je handleidingen downloaden. Voor een gedrukt exemplaar kun je het best even contact opnemen met een Lexus dealer bij jou in de buurt, dan kunnen zie als het goed is bestellen en opsturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Farah

ErikB

Hoort erbij
23 feb 2022
53
41
18
Ik zie nog geen verwijzing naar deze link Lexus-tech een algemene Lexus site gericht op technische documentatie etc.
Als je je registreert kan je hier aardig wat technische documenten vinden. Ook zonder kosten is er nog wel wat te vinden, ook voor oudere modellen.
Nu ben ik zelf geen sleutelaar en heb niet uitvoerig rondgeneusd, maar misschien voor anderen wel nuttig om eens te kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram en Arbitrator