How To: mistachterlamp naar dimlicht/remlicht

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Wil je de mistachterlamp van je is200/300 converteren naar een dimlicht/remlicht? in dit topic is er een how to te vinden. Verder zijn er een aantal documenten toegevoegd.
 

Bijlagen

  • FogBrake Rear light mod.pdf
    351,2 KB · Weergaven: 85
  • rear_fog_to_brake_light.pdf
    486 KB · Weergaven: 79

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Heren, deze handleidingen zijn erg handig. Maar doe een aantal dingen vooral NIET. Ga NIET met scotchblokjes en knijpstekkers aan de gang, solderen is de sleutel tot een probleemloze modificatie! En ook huis tuin en keuken isolatie tape is niet helemaal het beste wat de Lexus verdient. Koop in plaats daarvan een stuk krimpkous of vulcaniserende isolatieband voor een paar euro.

Komende meeting ga ik deze modificatie uitlichten (haha leuke woordspeling)
Vragen kan ik beantwoorden en ik heb nog een aantal fittingen en diodes voor de liefhebbers, deze kunnen dan tegen een kleine donatie aan de forumkas overgenomen worden.
Ook zorg ik voor een voorbeeld display zodat de modificatie duidelijk gemaakt kan worden.
 

Larsmx5

Hoort erbij
9 dec 2013
93
3
0
Hoe zit het met APK bij deze mod? is het een kwestie van Mistachterlicht schakelaar eruit halen? of is een IS hiertoe verplicht?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
IS is verplicht een mistachterlicht te hebben... ik heb deze mod ook en al 2 keer probleemloos door de APK gegaan...