Indicatielampjes

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Heeft iemand een foto, of informatie over welke indicatielampjes er aanwezig zouden moeten zijn?
Als ik het contact aan zet dan lijkt het alsof er lampjes niet werken, maar het instrumentencluster is zo donker dat je niet echt kan zien of er wel of niet een lampje moet zitten.

Alvast bedankt!
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Yo Niels,

Ik heb dus die boeken maar daar in staat dat er 3 standen zijn voor de hoogte dat komt niet overeen met mijn teller.
Ik heb normal en high in de boeken staat low normal and high dus niet meteen schrikken als je een lampje meer of minder hebt.

ABS en AIRBAG TRAC moeten wel uitgaan na een aantal secondes
Acculaadspanning parkeerrem het zijn er zoveel ik zal is een foto proberen te maken voor je.
Wat ik nu wel weet is dat er een aantal dingen bij mij of niet aanwezig zijn of niet werken.
Als je het tellerhuis wilt afkoppelen ALTIJD eerst de accu eraf halen.

Seatbelt waarschuwing
Unlock waarschuwing
Koelvloeistof niveau

:neutral:
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Lexter zei:
Yo Niels,

Ik heb dus die boeken maar daar in staat dat er 3 standen zijn voor de hoogte dat komt niet overeen met mijn teller.
Ik heb normal en high in de boeken staat low normal and high dus niet meteen schrikken als je een lampje meer of minder hebt.

ABS en AIRBAG TRAC moeten wel uitgaan na een aantal secondes
Acculaadspanning parkeerrem het zijn er zoveel ik zal is een foto proberen te maken voor je.
Wat ik nu wel weet is dat er een aantal dingen bij mij of niet aanwezig zijn of niet werken.
Als je het tellerhuis wilt afkoppelen ALTIJD eerst de accu eraf halen.

Seatbelt waarschuwing
Unlock waarschuwing
Koelvloeistof niveau

:neutral:

Yo! ;)

Volgens mij heeft mijn LS400 wel 3 standen, "normal", "high" en "sport".
Het lastige is dat de meeste van de boeken/filmpjes Amerikaanse modellen laten zien en volgens mij zijn die lampjes wel degelijk anders (of het er meer of minder zijn weet ik niet, maar het lijkt anders opgebouwd).

Ik heb inmiddels mijn tellerverlichting en brandstofmeter al gerepareerd (standaard LS400 probleem) en idd. wat ik daarover had kunnen vinden op internet was ook dat je echt de accu los moet halen.
Anders schijnt het airbag lampje aan te blijven of zoiets...
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Niels_D zei:
Ik heb inmiddels mijn tellerverlichting en brandstofmeter al gerepareerd (standaard LS400 probleem) en idd.

jij bent goed !!

en je airco ? koelt ie goed ? 7 graden op je inlet .....

airco service mijdrecht lost al je problemen op ....
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
De airco koelt volgens mij wel.
Of het 7 graden is weet ik niet :O

Mijdrecht is voor mij (Amersfoort) wel redelijk ver weg.
Er zit in Nijkerk ook een kerel die het voor weinig bijvult enzo.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
ja maar jij hebt antiek freon gas wat nu reeds verboden en dus moet je of een illegaal vulpuntje scoren of vervangingsgas inzetten.

is gelukkig wel te krijgen dus de zomer mag komen !!

:rulez:

Ik zal is een filmpje maken van mijn dashboard verlichting vanaf het moment dat ik de sleutel erin steek.
Want er gaan na 6 secondes een aantal lampjes uit en na het starten nog een paar.

Het is lastig dat allemaal met een foto te doen, ik moet alleen nog leren hoe ik youtube mishandel met mijn upload drang.

gr

Lexter