Inmiddels aan 3e Lexus (GS450h F-Sport)

joey_brasco

Nieuw hier
7 mei 2012
18
29
13
Mijn naam is Arnold, 29 jaar en ben sinds kort de trotse bezitter van een IS250 Business luxury AT uit 2006 in de unieke kleur Morello red.
Na Jaren met veel plezier te hebben gereden in een (rode) Celica T23 uit 2000 begon deze na gezinsuitbreiding wat krapjes te worden.
Eigenlijk wilde ik hooguit 4 deuren (geen station) dus hoefde geen concessies te doen wat betreft een sportieve mooie wagen.
De pijn in m'n hart van het inruilen van de Celica is dan ook snel vergeten.
Ben altijd al een fan geweest van Japanse sportauto's en Lexus is toch wel een van de ultieme merken die je kan bereiken.
Ik rijd veel rental cars voor m'n werk en kan bevestigen dat Lexus simpelweg beter is dan Mercedes, Bmw en Audi.
bCelica320.jpg
 

Bijlagen

  • aIS250_320.jpg
    aIS250_320.jpg
    71,7 KB · Weergaven: 41
  • Leuk
Waarderingen: patrickdj en Lexpeter

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :)

Ik heb ooit eens de Celica T-sport test gereden. Uiteindelijk ben ik toen voor mijn eerste IS200 gegaan. Toch is de celica een auto die altijd bij mij is blijven hangen.

Welkom op het forum, en heel veel plezier met jouw mooie IS250!

Ik kan het op de foto niet zien of je ze al hebt, maar met jouw kleur zijn de red outs zeker aan te raden als kleine mod :)
 

joey_brasco

Nieuw hier
7 mei 2012
18
29
13
dank,

Dat gaat zeker lukken, een goed idee van de outs, zijn bij mij nog oranje. is het gedoogd door ome agent? ach ja zie zat mensen met volledig geblindeerde ramen rondom rijden terwijl dat niet mag.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Officieel mag je niet over verlichting beplakken. Maar dan moeten ze er wel eerst met hun nagels overheen gaan voor ze dat zien. Rode knippers mag namelijk wel.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op 't forum en veel plezier met je nieuwe bolide, mooie kleur! :rulez:

Wat Hube zegt: "toch is de celica een auto die altijd bij mij is blijven hangen"...idem hier!

..kan bevestigen dat Lexus simpelweg beter is dan Mercedes, Bmw en Audi
Vooral Audi! Haha! Welke modellen vergelijk je dan en waar merk je dat aan?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Welkom,
Ben je van plan om aanpassingen te gaan doen aan je IS250 of houd je hem zo?

Ik vraag mezelf weleens af waarom ik destijds een IS200 heb gehaald en geen IS250, is toch een zeer schone wagen.
Veel plezier ermee!
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Die kleur zie je inderdaad zelden. Veel plezier met je IS 250, gaat zeker lukken.
 

Arcadium

Nieuw hier
1 mei 2012
5
0
0
Hey Arnold! Welkom...! :hi:

Bekende gebouwen in de achtergrond, ik ga binnenkort wonen in een nieuwbouw appartementen complex op de el grecostraat. Dat is volgens mij een paar honderd meter vandaag waar je deze foto hebt genomen (bovenste) :mrgreen:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Welkom!

Ik heb destijds ook getwijfeld tussen een IS200 en een Celica. Uiteindelijk dus toch voor de IS200 gegaan en is me tot op heden goed bevallen ;)
 

joey_brasco

Nieuw hier
7 mei 2012
18
29
13
@GPS-10, vergelijk met een 2008 A4 1.8 tfsi (160pk) had veel trekkracht onderin maar snel out of juice, vond 'm meer overhellen dan de lex. t'was gewoon een handbak dus kan qua transmissie niet vergelijken. Interieur is niet zo hoorgwaardig als de Lex, ze kunnen heel goed een premium gevoel cre?ren maar als je goed kijkt valt het tegen (piano lak ziet er leuk uit maar is gevoelig).ook een beamer 116i en 318i/d gereden, rijden lekker, maar de engines halen het niet bij de v6.

@Roelvb, Een Is200 had ik ook overwogen, dan had ik wat geld overgehouden , maar was toch verkocht door de kleur en de ride van deze.
de enige mod waar ik aan denk zijn de wielen, op deze oem 16" zitten winterbanden, dus zou leuk zijn om een ander setje voor zomerbanden te hebben. het liefst zou ik de oem 17" willen hebben (18" lijken me kostbaar, ook qua banden) dus zal ik de market in de gaten houden. aftermarket kunnen me niet bekoren (mits het onbetaalbare Enkei's zijn)

@Arcadium, goed gezien, zelf woon ik in Parkwijk, maar was op familiebezoek in tussen de vaarten (auto showen) en heb toen de foto gemaakt. rijdt idd regematig door je toekomstige straat, houd m'n ogen open voor een CT.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Welkom :hi:

Heerlijke auto he... voor je velgen moet je gewoon de marketplace in de gaten houden..komt zo af en toe wel iets voorbij.. heb zelf 17'' voor me winter banden en 18'' voor me zomerbanden ;)

Veel fijne km's gewenst