Introductie [new update: lever-less tirechanger]

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
382
119
43
Hallo allemaal!

Velen weten het niet, dus ik wilde het toch eens kenbaar maken, ik heb een eigen bedrijfje. Op dit moment part-time maar ik wil graag overstappen naar full-time natuurlijk.


Wat ik doe:

Om te beginnen sta ik klaar voor het reguliere werk. Denk aan onderhoud, reparatie etc. APK kan ik op dit moment nog niet in huis, maar dit kan ik wel voorbereiden en verzorgen. Ik ben gewoon keurmeester maar de investering in apparatuur is nog buiten budget.


Daarnaast kan ik ook diverse dingen regelen op gebied van customomizing / performance. Denk aan:
-wrappen / lampen tinten
-custom rvs uitlaten (binnenkort ook titanium)
-onderstel (schroefsets / luchtvering / remmen etc)
-velgen
-etc

Enkele merken waar ik mee werk zijn bijvoorbeeld:
-Work Wheels
-Rotiform
-BC-racing
-Airlift Performance
-etc


Omgang, zorgvuldigheid, en kwaliteit vind ik erg belangrijk. Zodoende werk ik ook voornamelijk met top producten en geen replica's (in geval van aftermarket producten).
In het geval van onderhoud en reparatie probeer ik een zo goed mogelijk advies te geven, ik denk mee en bespreken we samen wat de verstandige oplossing is. Dealer producten zijn bijvoorbeeld lang niet altijd noodzakelijk maar scheelt ondertussen wel in de kosten.


Als ik voor iemand iets kan betekenen, ook wanneer dit iets is wat ik niet vermeld heb, laat het me weten en ik ga kijken wat ik doen kan!

Stuur me een berichtje, stel hier een vraag, of mail mij op info@precisionautomotive.nl
Ik zit redelijk centraal in Wijk bij Duurstede

www.precisionautomotive.nl
www.workwheels.nl


Hieronder enkele impressie foto's


IMAG2845.jpg

IMAG2448.jpg

IMAG3062.jpg

IMAG3179.jpg

IMAG3443.jpg

IMAG3385.jpg

IMAG3219.jpg

169017400_2814944142089133_3600915974243044716_n.jpg
 
Laatst bewerkt:

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
382
119
43
Ik heb inmiddels ook wat kunnen testen met titanium. Moet nog leren hoe ik het beste het materiaal kan kleuren / etchen. Vuur wat ik heb was niet groot genoeg dus ik moet nog even zoeken naar de mooiste oplossing voor dat.

Het ziet er ook niet perfect uit, nog, dit komt deels omdat ik aan het experimenteren was. Maar het belangrijkste, voor mij althans, goede penetratie, goede kleuren in de las en geleerd hoe het last.

IMAG3527.jpgIMAG3530.jpgIMAG3533.jpgIMAG3534.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken en RoelVB

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
382
119
43
Ik heb eindelijk de werkplaats uit kunnen breiden met banden machines. En onder het motto zorgvuldigheid, is dit er een met een lever-less systeem. Met andere woorden, kans op beschadigde velgen is heel erg klein!

Als ik wat kan betekenen voor iemand, laat het me weten!


IMAG3924.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O en IS-F kuiken

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Ik heb jaren als voorman en daarna als uitvoerder gewerkt met lassers op het terrein van de shell.
Ik deed daar onderhoud aan pijpleidingen waaronder RVS.STAAL.INCONEL.en TITANIUM.
Volgens mij laste de lassers Titanium met argongas dus tig lassen en met backinggas dus 1 uiteinde afsluiten van het werkstuk met alluminiumfolie met een paar gaatjes erin die folie plakte zit een lijm op.
De andere kant een rubberstop met een gat voor een slangetje voor argongas laat je langzaam in de pijp stromen zodat de las niet verbrand aan de binnenkant dat verbranden heet bloemkolen.
DE te lassen gedeelte werd ook afgeplakt met een reepje folie en er werd elke keer een stukje losgetrokken om te lassen totdat de hele doorlassing erin zit als het goed is moet de las blinken aan de binnenkant.
Daarna als het materiaal erg dun is de sluitlaag als je daar klaar mee bent kan het backingas eraf en dan de buitenkant poetsen vroeger deden de lassers dat met een zuur dat mag niet meer millieu nu is dat poetsen met een staalborstel RVS borstel
Als jullie dit al weten dan heb ik een hoop voor niets getiept.
Vriendelijke groet Magnepan
 
  • Leuk
Waarderingen: Romke

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
382
119
43
Klopt. Bij titanium is dat standaard praktijk, bij RVS word het vaak niet gedaan i.v.m. kosten. Je bent er immers best wel wat gas doorheen aan het drukken.
Mijn voorkeur gaat ook naar back-purgen waar mogelijk.