- 16 mei 2011
- 1.995
- 3
- 38
:hi:
Ja ik ga er ook eens aan geloven! Ik heb toch al aardig wat gedaan aan de auto dus hier mijn project topic!
Ik heb de auto nu bijna 5 maanden en ik ben er echt helemaal gek op! Hiervoor had ik een Nissan s13 en toen ik deze verkocht had ik eigenlijk nog in me hoofd zitten om er eentje kopen om meetings af te rijden en me lex als daily te gebruiken. Maar in 5 maanden tijd heb ik dat idee uit mijn hoofd gezet omdat ik aan me lex meer dan genoeg heb! Dus toch maar rond kijken wat er met een is200 gedaan kan worden! En dus ben ik op meerdere idee?n gekomen.
Voorlopig is dit gebeurd of komt binnenkort:
- Originele audio laten zitten maar wel IPod afspeelbaar maken.
- K&N luchtfilter erin
- Onderhoudsbeurtje (nieuwe olie/bougies/koelvloeistof en nakijken de rest van de oli?n)
- Nieuwe velgen eronder (borbet lv5 18? moet het worden)
- Cilinders van de remmen spuiten in de kleur van de auto
- Grille zwart spuiten
- Console van snelheidsmeter toerentellen enz. vervangen met blauw led
- Midden console vervangen met blauw led
- Ledjes bij me kentekenverlichting
- Ledjes voor me stadsverlichting
- Ledjes voor interieurverlichting
- mistlamp passagierskant vochtvrij maken
Verlanglijstje
- Projector koplampen helder + LED angel eye
- BC-racing schroefset
- xenon 8000K kit (nu zit er 4500k in)
- het liefst een big-brake kit eronder maar de prijs houdt me nog wel erg tegen!
- voorruit vervangen (de vorige eigenaar heeft volgens mij 170000 km achter een vrachtwagen gereden)
- steenslag voorbumper, motorkap en een stukje van het dak laten verdwijnen
Onderhand ben ik gisteravond bezig geweest met het vervangen van verlichting van de snelheidsmeter enz. en middenconsole maar dat bleek gister toch wat lastiger dan gedacht de radio moet allemaal gesoldeerd worden dus dat laat ik maar even zitten, nu is alleen de airco control en klok blauw led. Ook had ik een ledje te kort bij de snelheidsmeter dus die is nu oranje/blauw gekleurd dus net gelijk maar weer eentje besteld! Maar over 15 dagen heb ik 3 weken vakantie dan trek ik er wel een dagje voor uit
Ook heb ik gister de K&N filter erin gelegd en dat klinkt best wel goed moet ik zeggen!
dit is hem net nadat ik hem had gekocht:
ik zal binnenkort een wat foto's neerzetten op het forum
Ja ik ga er ook eens aan geloven! Ik heb toch al aardig wat gedaan aan de auto dus hier mijn project topic!
Ik heb de auto nu bijna 5 maanden en ik ben er echt helemaal gek op! Hiervoor had ik een Nissan s13 en toen ik deze verkocht had ik eigenlijk nog in me hoofd zitten om er eentje kopen om meetings af te rijden en me lex als daily te gebruiken. Maar in 5 maanden tijd heb ik dat idee uit mijn hoofd gezet omdat ik aan me lex meer dan genoeg heb! Dus toch maar rond kijken wat er met een is200 gedaan kan worden! En dus ben ik op meerdere idee?n gekomen.
Voorlopig is dit gebeurd of komt binnenkort:
- Originele audio laten zitten maar wel IPod afspeelbaar maken.
- K&N luchtfilter erin
- Onderhoudsbeurtje (nieuwe olie/bougies/koelvloeistof en nakijken de rest van de oli?n)
- Nieuwe velgen eronder (borbet lv5 18? moet het worden)
- Cilinders van de remmen spuiten in de kleur van de auto
- Grille zwart spuiten
- Console van snelheidsmeter toerentellen enz. vervangen met blauw led
- Midden console vervangen met blauw led
- Ledjes bij me kentekenverlichting
- Ledjes voor me stadsverlichting
- Ledjes voor interieurverlichting
- mistlamp passagierskant vochtvrij maken
Verlanglijstje
- Projector koplampen helder + LED angel eye
- BC-racing schroefset
- xenon 8000K kit (nu zit er 4500k in)
- het liefst een big-brake kit eronder maar de prijs houdt me nog wel erg tegen!
- voorruit vervangen (de vorige eigenaar heeft volgens mij 170000 km achter een vrachtwagen gereden)
- steenslag voorbumper, motorkap en een stukje van het dak laten verdwijnen
Onderhand ben ik gisteravond bezig geweest met het vervangen van verlichting van de snelheidsmeter enz. en middenconsole maar dat bleek gister toch wat lastiger dan gedacht de radio moet allemaal gesoldeerd worden dus dat laat ik maar even zitten, nu is alleen de airco control en klok blauw led. Ook had ik een ledje te kort bij de snelheidsmeter dus die is nu oranje/blauw gekleurd dus net gelijk maar weer eentje besteld! Maar over 15 dagen heb ik 3 weken vakantie dan trek ik er wel een dagje voor uit
Ook heb ik gister de K&N filter erin gelegd en dat klinkt best wel goed moet ik zeggen!
dit is hem net nadat ik hem had gekocht:
ik zal binnenkort een wat foto's neerzetten op het forum