Kh IS200

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Zo ik heb me IS200 nu ongeveer 7maanden en ik moet zeggen het bevalt me erg goed echt totaal niks te klagen :D
Ik had eerst echt verwacht dat ik wat pktjes zal missen(daarvoor impreza met 320 pk),maar het valt heel erg mee merk zelfs dat me rijstijl veranderd is..

Maar intussentijd heb ik al wat dingetjes gedaan aan me IS zoals:

- Achter ramen 30% laten tinten.

- 5 spaak 18Inch velgen met isf naaf doppen.

- Pioneer klapscherm ingebouwd

- 3 cm verlaagt met eibach pro kit

- Lexus sport grill

- Distributieriem vervangen met grote beurt

Voor de rest heb ik niet echt plannen meer ik zit alleen nog te twijfelen of een tail light cover mooi zal staan bij een zilvere auto? iemand een voorbeeld?? :photo:

Hier een paar foto hoe me lex nu erbij staat

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Heel propere IS, velgen staan er mooi onder :rulez:

Die covers......persoonlijk zou ik het zo laten.







Is het gezichtsbedrog of heb je kleurverschil op je linker voorvleugel??
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Hele strakke IS! is die grill origineel Lexus of aftermarket? Staat erg lekker! velgen zijn ook smaakvol gekozen!
Zou geen covers op de achterlichten plaatsen... Vind het zeker op een zilveren net niet.

Kleurverschil lijkt heel snel op millenium silver. Meende op foto's in mijn eigen ook wat te zien terwijl het echt niet zo is. Zal met weerkaatsingen door bollingen in het plaatwerk en de reflecterende kleur te maken hebben.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ziet er goed uit! zeker met de 18" IS wielen... D-Per4mance, die grill komt op een Altezza, hij heeft zelf de "L" en "lexus" erin gefixt zo te zien... wel netjes gedaan... misschien kan hij wat meer info daarvan hier plaatsen...
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Ziet er goed uit, en ja wat betreft die covers is niet mijn ding.
Maar ja het is jouw auto en customizen is toch iets persoonlijks.
Wat betreft kleurverschil, ik heb dat ook met weerkaatsingen.
En dan nog blijft het een superkleurtje..
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Persoonlijk zou ik die covers ook niet doen. Maar wat jimmy zegt het blijft een persoomlijke smaak en als jij ze mooi vind zou ik het doen.

Verder ziet je wagen er top uit.
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Nee nu ik de foto zie van de zilvere IS met cover vind ik het ook niks(ziet er goedkoop uit)

maar het idd een bepaalde licht val denk ik dat me zijscherm net een andere tint lijkt te hebben..
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
@ ML, die grill, word/werd standaard geleverd op de sport uitvoering in bijv, Engeland.. Daar kan je ze via Ebay gewoon bestellen.

@TS ziet er goed uit man.. Top.. Verder nog plannen?
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
W1773M zei:
@ ML, die grill, word/werd standaard geleverd op de sport uitvoering in bijv, Engeland.. Daar kan je ze via Ebay gewoon bestellen.

@TS ziet er goed uit man.. Top.. Verder nog plannen?



Ja klopt het komt via ebay uit engeland en het gaat om een orginele grill, alleen heb ik de doos niet meer met het onderdeel nr erop...
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
W1773M zei:
@ ML, die grill, word/werd standaard geleverd op de sport uitvoering in bijv, Engeland.. Daar kan je ze via Ebay gewoon bestellen.

@TS ziet er goed uit man.. Top.. Verder nog plannen?

Thnx... Nee verder niet echt bijzondere plannen misschien nog een downpipe vervangen?? Heb je nog goeie tips..??
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
:rulez: gave foto's!!

heb je dan nog wel een aardig bereik met zo'n korte spriet?
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Jeroen zei:
:rulez: gave foto's!!

heb je dan nog wel een aardig bereik met zo'n korte spriet?


Ja ik merk er niks aan..maar het moet wel goed zijn want de meeste nieuwe auto's van tegenwoordig hebben een korte spriet...