LPS settings IS250

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hierbij de US spec lijst van de LPS settings.<onbekende bijlage (.pdf)>
 

Bijlagen

  • Lexus Personalisation Settings REV[1].pdf
    80,4 KB · Weergaven: 71

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik moet zeggen dat de lijst bij de US spec groter is dan bij de EU versie, want veel dingen kunnen niet aangepast worden.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Schijnt bij meerder modellen voor te komen, zit waarschijnlijk in de software, in de VS heb je meer keuzemogelijkheden, maar ja daar is de klant nog koning,.......... ;)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
ja dat zou ook wel eens met de grootst mogelijk aan waarneembare zekerheid kunnen. :D

maar ik baal er wel zo langzamerhand van dat ze het niet begrijpen of niet willen begrijpen bij L&P ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Kan jij het niet even aankaarten? :p want uhhh jij hebt vast wel wat connecties om ons boodschap daar neer te leggen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Zal het 6 juni mededelen in Amersfoort, is aftersales en onderhoud van de dealers meeting, leek me zinvoller om heen te gaan dan de levering van een nieuwe auto, weet ik nou zo langzamerhand wel na 9 lexussen. :D
en dus viel het kwartje ook bij het onderzoeksburo, oooh U bent al meer dan 10 jaar klant van Lexus, dat wisten we niet,........................... duh :mrgreen:
Dus zal het voorstellen aan de heren, heb niet zo zeer moeite met de dealers alsmeer de keuzes van L&P :p
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Okidokie,..................., daar heb ik ook al leuke ervaringen gehad,............ :evil2: wordt een gezellig middagje, ga denk ik even wat posts uitdraaien van dit forum en meenemen als geheugensteuntje, zullen ze blij mee zijn :redface2: . Alles natuurlijk geheel discreet, of we moeten er wat mee opschieten :loll: :redface:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Jawel, Hiervoor heb je een Techstream voor nodig van toyota/lexus

Alleen is deze niet zo makkelijk te krijgen als een vagcom :)