LS600h Landaulette

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ola,

Ik zit vandaag in Monaco en ik heb m gespot! De huwelijks LS600h Monaco.

Ik heb echter even geen laptop bij de hand om de fotos te uploaden, maar die komen eraan!

Gr, Maistah
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Maistah zei:
Ola,

Ik zit vandaag in Monaco en ik heb m gespot! De huwelijks LS600h Monaco.

Ik heb echter even geen laptop bij de hand om de fotos te uploaden, maar die komen eraan!

Gr, Maistah


Rijden ze daar dan al mee rond ginder??
Kom dan maar gauw terug naar huis :hi:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gaaf!!!!!!!!!!!!! Ik verwacht de foto's wel te zien wanneer je terug bent! (Of stuur ze asap naar me toe, desnoods via de PC in het hotel, ik heb nog geen foto's gezien online behalve de releasde.)
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Met pijn in mn hart moet ik vertellen dat t bijna niet mogelijk is om hier fotos te uploaden. Ik zal morgenavond thuis zijn, maar dan heeft iedereen m helaas al gezien..
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
haha, veiling ofzo?... denk dat het wel als historie binnen de familie zal blijven niet?
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Na alle moeite en geld gaat de LS in het museum. Dan gaat Albert weer op zijn elektrische fiets naar zijn werk. Hij blij of weer buitenechtelijke kindjes verwekken in het bos. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik blijf het zonde vinden om zo'n top auto te versnijden voor een onbenullige dag en dan op te bergen. Knalle met dat ding. :D
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Coordinator zei:
Ik blijf het zonde vinden om zo'n top auto te versnijden voor een onbenullige dag en dan op te bergen. Knalle met dat ding. :D

Inderdaad....
De foto's van het bouwen waren wel de moeite, maar toch vreemd om een LS in pick-up uitvoering te zien......
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Klopt en zo milieuvriendelijk is dat staatje niet. Die Albert kan zich zo wel presenteren maar als je ziet wat daar op een gemiddelde dag aan CO2 de lucht ingaat door alle Rollsen en Bentley's, grote bootjes met grote motortjes erin, alle meisjes in de file met hun Ferrari's, dan vindt ik het een beetje krom. Plus al die helikopters die af en aan vliegen. Hij had gewoon een Phantom kunnen huren, staan er genoeg. Maar gelukkig konden we weer van Alexander genieten in zijn mooiste carnavalspak. En Belgische Albert die natuurlijk weer op zijn plaat ging, het zijn ook maar mensen toch. :D
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Coordinator zei:
Klopt en zo milieuvriendelijk is dat staatje niet. Die Albert kan zich zo wel presenteren maar als je ziet wat daar op een gemiddelde dag aan CO2 de lucht ingaat door alle Rollsen en Bentley's, grote bootjes met grote motortjes erin, alle meisjes in de file met hun Ferrari's, dan vindt ik het een beetje krom. Plus al die helikopters die af en aan vliegen. Hij had gewoon een Phantom kunnen huren, staan er genoeg. Maar gelukkig konden we weer van Alexander genieten in zijn mooiste carnavalspak. En Belgische Albert die natuurlijk weer op zijn plaat ging, het zijn ook maar mensen toch. :D

Twas Belgische prins Laurant die op zijn donder ging....... maar dat is al dezelfde figuur :D