Luchtvering

romadon

Nieuw hier
19 okt 2009
6
0
0
Ok, Ook ik ben nu het slachtoffer geworden van een lekkende schokdemper. bij mijn lexus ls 400 bj. 92 is het linksachter. Weet iemand misschien waar ik een goede tweede handse voor een redelijke prijs kan vinden? De prijs voor een nieuwe (+/- 1100 euro) vind ik toch een beetje te duur voor zo'n oude auto. Ik moet toegeven hij rijdt wel lekker en is erg comfortabel. Dus voor een tweedehandse heb ik het wel voorover. Ik hoop hier meer succes te hebben, want advertenties hier en daar op internet geplaatst hebben niets opgeleverd.
Romeo
 

romadon

Nieuw hier
19 okt 2009
6
0
0
Luchtvering

Bedankt voor je reactie.

Ja eigenlijk wel. Ik wil de auto zo origineel mogelijk houden en de luchtvering verhoogd denk ik ook de rijcomfort en optimaliseert het rijgedrag van de auto. Ik heb inmiddels vandaag een reactie van een bedrijf gehad die ze in voorraad heeft voor 250 euro per stuk.
Ik ga kijken als ze de juiste zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Romeo
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Je mag van mij een tweedehands overnemen voor ?80,- inclusief BTW. Ze zijn werkend onder de auto vandaan gehaald.

Je mag ze van mij alle vier voor ?250,- hebben, inclusief BTW

Verzenden is ook mogelijk, maar het spul is nogal zwaar.

Stuur maar een PM als je interesse er in heb.
 

romadon

Nieuw hier
19 okt 2009
6
0
0
Luchtvering

Hey Jelmer, ik heb zeker interesse in de twee achterste. Mijn Lexus is een bj 92er. Welke is de jouwe en zullen ze wel passen als het een andere bj is. Ik heb nl weinig kennis van deze dingen. Ik zal blij zijn als ze passen.

Romeo
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat gaat passen. dempers zijn allemaal hetzelfde t/m 2000. Ja, de behuizing van de nieuwere is iets anders, maar dit maakt geen biet uit voor de pasvorm.

Ik heb er eentje onder mijn auto vandaan gehaald wat een nieuwer model was. Deze is dus al een keer vervangen :wink: . Dat was rechts achter bij mij. Maar die kan je zover ik weet ook gewoon bij jou links monteren.

dempers zijn in de USA trouwens ook nog nieuw te krijgen voor veel minder dan hier, met levenslange garantie. $350,- per stuk voor de achterkant

Edit: mijn model is '93. ook een UCF10/11 dus
 

frits06-24

Hoort erbij
27 sep 2013
60
0
0
mijne heren de schokdempers zijn ,uit eigen ervaring niet allemaal dezelfde.ik heb op kenteken een 1994 ls400,maar het chassinr.wijst uit dat het model en bouwjaar uit 1992 is,dus heeft 2 jaar in de showroom gestaan.ik heb een schokdemper uit 1994 besteld xxxxxxxxx,maar die past niet,die heeft een buitenwaards schoefdraad en die wie onder mijn ls zitten heeft een binnenwaards schoefdraad(aansluiting lucht)maar mocht er iemand een schokdemper hebben uit 1992 rechtsvoor GRAAG.de aansluiting is zelfs bij de lexus den haag niet te krijgen???ik heb dus een schokdemper te koop rechtsvoor,van een ls400 rechtsvoor.frits

Moded: a.u.b. liever geen mailadressen plaatsen zonder toestemming desbetreffende persoon.
 

frits06-24

Hoort erbij
27 sep 2013
60
0
0
Re:

Re:

Hube zei:
Zeker weten dat je de luchtvering wilt houden?
ik heb er wel een voor je.ik heb de verkeerde opgestuurd gekregen,ik moet er een hebben voor rechtsvoor.en heb er nu een voor linksachter.voor 200 euro mag je hem overnemen dat kost ie mij ook,maar ik heb er niets aan,dus als ik je er blij mee kan maken?mvg frits
 

Bijlagen

  • Foto\'s-0043.jpg
    Foto\'s-0043.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 51