Navigatieunit IS200 1st gen

Probeer eens wat sloperijen

Schadeautos.nl

Misschien dat het nog niet weggekaapt is bij de IS-en die er staan. Er zitten wel wat duurdere IS300's tussen die het toch wel zouden moeten hebben.

succes

Dank voor jullie reactie. Ik ga maar eens horen bij een van deze sloperijen. M'n IS is uitgevoerd zonder navigatie en zou het graag een nieuw systeem willen verwerken in de originele ombouw die bij IS hoort.

Ook ik heb hier ooit naar gekeken: viewtopic.php?f=39&t=583

Een original navi inbouwen is erg veel werk. Je dient letterlijk je hele auto open te halen om alle bekabeling aan te leggen naar de kofferbak. Daar zit namelijk de unit.

Complete sets heb ik ooit voorbij zien komen op eBay maar dat waren er 1, hooguit 2. Daar komt bij dat het updaten van kaarten een (moeilijk?) en kostbaar karwei is.

Mijn plan was de ombouw de originele ombouw en mechaniek (excl scherm en navigatie hardware+software) te gebruiken om een nieuw systeem (ala een Garmin/Pioneer/Alpine) in te bouwen. Op diverse youtube filmpjes is dit te zien.
Het gebruik van het originele systeem zag ik al niet erg zitten, zoals wat boudi al aangaf, de IS over de hoop te gooien om de bedrading opnieuw aan te leggen. Zo'n instant-apparaat inbouwen in de originele behuizing leek me daarom 'best of both worlds'....

Dat is mogelijk? Dat je zowel het scherm en console vanuit 1 punt kunt bedienen? Ik ben benieuwd. :)