nieuwe aanwinst GS 430 executive.

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
62
28
Hallo beste lex-rijders,
Wou jullie ff deelgenoot maken van mijn nieuwe aankoop en dat is een GS 430 executive uit 2000 geworden.
Hieronder de foto's. :D
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

De kilometerstand op dit moment is 215.000.
Onderhoud is altijd goed bijgehouden,dat is ook wel te zien.
En het rijd geweldig,ben er erg blij mee,zit er wel aan te denken om hem ietsie te verlagen,maar dat komt vast wel.
Gr. Mark

Re: nieuwe aanwinst

ziet er netjes uit! gefeliciteerd! wat betreft de velgen.. volgens mij zou het moeten passen, hoe breed zijn de velgen dan? Naafidameter weet ik zo niet... misschien een PM naar Erick sturen, misschien kan hij je wel helpen :)

Breedte is 8j. Heb ergens gelezen dat de naafdiameters van lexus allemaal hetzelfde zijn. Kan het mis hebben.

Ben er al uit,gaat passen. Naafdiameter is 60,1 zowel bij IS200 als GS430 heb het ff uitgezocht. :rulez:

de reactie's die hierboven staan slaan op het vorige bericht,dan weten jullie dat. Heb het enigzins veranderd.
Nieuwe reactie's van harte welkom,hahaha.

Re: nieuwe aanwinst GS 430 executive+vraag

Bedankt voor reactie's,maar heb nog een vraag.
Wil de auto 30 tot 35 mm verlagen dmv verlagingsveren.Zoals het nu is vind ik niet geweldig,heb teveel ruimte tussen wielkast en band.[zie foto's].Velgen zijn 8j en et40.Banden zijn 225x40x18.
Wie kan me een goed merk aanbevelen.[moet niet te stug worden]
Wat zijn de kosten ongeveer voor montage? Is er misschien iemand hier op het forum die dit tegen een goeie prijs voor mij evt.wil doen? :worship:
Graag jullie reactie's.Alvast bedankt.

Als dat werkelijk 18"velgen zijn, dan zijn de schokdempers of de veren die eronder zitten niet de juiste lengte (lees: te lang).
:O
Het bestaat niet dat de auto zo hoog staat, kijk maar bij alle GS-en hier op het forum en op het internet. Zelfs met 16"velgen eronder hoort hij niet zo hoog te staan.
Verder wel een mooie wagen, ook met de red outs achter :D

Thanks,heb een schroefset van Billstein gezien en heb een adres waar ze het voor me monteren,afstellen en opnieuw de auto uitlijnen voor 1550 euro alles bijelkaar,vind het nog mee vallen met de prijs.Als ik weer nieuws heb laat ik het jullie wel weten.Eerst alles ff regelen. :D