Ook maar even voorstellen!

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Hallo allemaal, mijn naam is Anthony, 28jaar oud en zelfstandig ondernemer.
Altijd een groot fan geweest van toyota/lexus en dus ook al verschillende modellen in mijn bezit gehad.

Ben 7 jaar in bezit geweest van 1van de 6 origineel in NL geleverde supras mk4, deze was compleet opnieuw op gebouwd met een build 2jz met een compressor en GT42 turbo wat een mooie 700pk leverde op RON95 benzine!
Helaas door een flink ongeluk (niet mijn schuld) de supra eind April van dit jaar zodanig in elkaar gereden dat ik hem niet meer heb laten maken :zielig:
Was er behoorlijk ziek van en dacht dat dit het einde van mijn auto hobby zou zijn...
Toch sinds begin Juni m'n oude daily ingerolen voor een Lexus GS430 president uitvoering uit 2005 en auto bevalt echt super!
Ook hoop ik begin volgend jaar een Lexus isf aan te kunne schaffen als nieuwe project auto :D

Mvg Anthony
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Welkom op het forum hiero.
Zonde van je supra. Was dat die witte die tekoop stond?
Veel plezier van je nieuwe ride
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je GS, en alvast succes met sparen en kijken naar een ISF. :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom op het forum. Veel plezier met de GS :) Ik denk dat je op het forum met de IS-F veel aandacht gaat krijgen ;)
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
En weer een liefhebber, welkom hierAnthony, en veel plezier hier.
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Thx allemaal!

Nee mijn supra was niet wit maar quicksilver..
Hier wat fotos van het beestje:

Foto-ODXHBWAX.jpg


Foto-FTAK6JYN.jpg


Foto-S4467KLM.jpg


Foto-LXCGFOPH.jpg




Was echt een super auto en heb er veel plezier mee gehad..
Maar denk dat je met een ISF ook wel veel kanten op kunt :mrgreen:
 

Ziggo

Nieuw hier
11 jun 2013
12
0
0
hey

ZONDE van die supra! wat een beest.
veel plezier met je huidige lexus en ben benieuwt naar je IS-F als je um haalt
(denk dat de meesten hier die wel willen hebben als ze het kunnen betalen :p)

gr
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Wat een machine was die supra, te vet gewoon. ik denk voor vele een echte droomauto.
ben je met de isf ook nog wat van plan of laat je hem stock?
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Mocht ik de isf kopen dan blijft hij uiteraard niet standaard ;) Er zijn hele mooie twinturbo kits voor te krijgen :mrgreen:
Maar ben ook nog een beetje in afwachting of de nieuwe supra ooit zal komen (mk5) aangezien de gt86 ook nieuw leven in is geblazen en het goed doet!

Hier nog ff 2 filmpies van mijn supra, leuk voor het geluid van de screamerpipe ;)


 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Ook meteen ff een paar fotos van de Lexus :)

Foto-ZBXCWINR.jpg


Foto-KE764LWW.jpg


Foto-SQRB3WMJ.jpg


En voor deze 20" velgen ga ik volgende week kijken

Foto-YZBR8CHQ.jpg


Ben benieuwd of ze er onder staan, daarna wil ik de auto na de winter ook nog candy white laten wrappe :mrgreen:

Grtz Anthony
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Gave wielen :D

Leuke filmpjes. Als ik een Supra had gehad en ook laten tunen, dan zag tie er zo uit. En dan klonk die ook zo *kwijl*
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zo nice.. welkom hier! Die supra was een beest! ben benieuwd wat je ervan gaat maken! IS-F is zeker leuk!
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Mooi man, zowel de Supra als de Lexus.
Kreeg onlangs Supra Turbo aangeboden voor weinig..Ga er naar kijken en houd jullie op de hoogte.
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Zo weer ff een update :mrgreen:

Heb sinds gisteren mijn nieuwe velgen erop liggen, een setje 20"ers mag een GS blijkbaar makkelijk hebben ;)
Hier ff paar fotos

Foto-JS8UY7KK.jpg


Foto-6LT6LQDW.jpg


Moet zeggen dat ondanks de redelijk platte banden het aan comfort nix afdoet..
Volgende week ga ik ff bij een maatje van me kijken in wat voor kleur ik de auto laat wrappen, ben namelijk nog in twijfel tussen Candy White, Candy apple red en (Subaru) blauw...