Hallo allemaal,
Uber forum tip van der Jelmer, om 20.30 belde ik ze op en de airco man vroeg wanneer ik wou langskomen.
Ik antwoord natuurlijk NU NU NU dus om 21.05 was ik ter plekke en om 21.45 reed ik zeer tevreden weer weg.
Even wat specs:
Oude minimum temperatuur was gelijk aan de buiten temperatuur.
Nieuwe minimum temperatuur is nu 7 graden ongeacht de buiten temperatuur.
Benodigde tijd voor vervangen van het oude R12 freon met het R437A vervangingsgas en controleren op lekkages 45 minuten.
Kosten voor de job 130,90 eu inclusief + een fooi van 10 eu voor die rappe superservice natuurlijk.
Hoeveelheid koudemiddel 825 gr
Afpersen met stikstof 0 bar
De gehele installatie is on orde bevonden en er werd een mooie certificaat sticker op de binnenzijde motorruimte geplakt.
Aircoservice Mijdrecht
Communicatieweg 11B
Mijdrecht
0297 250505
info@aircoservicemijdrecht.nl
Dus voor alle auto van voor 1993 geloof ik is er een vervangingsgas dat de installatie niet aantast, dit kan door een goed bedrijf zoals deze airco service worden gebruikt voor gefrustreerde autobezitters met oud freon waar niemand zijn handen aan mag branden.
Nu moet ik me gaan concentreren op die sloper, hem ophalen en strippen want ik wil zoveel met de Lexus dat i ker niet van slaap:
Alles moet weer werken:
Remote Controller.
CD wisselaar.
Trillingsvrij zijn als ie remt( de achter remmen moeten vervangen worden.)
Achter bank zit los.
Er moet een ander blok in met harde klepzetels. :O
Er moet een 150 liter LPG tank.
Deze velgen laten anodiseren ook mat zwart :rulez:
Bredere banden
Ik wil hem mat zwart laten spuiten in Marokko voor 1000 eu dat is inclusief het strippen, schuren, spuiten, monteren en poetsen.
Leren stoelen moeten omgedraaid worden zodat de bestuurdersstoel weer fris zit en fris oogt.
Een boel werk ..... geen tijd !! :rulez:
De Lexus zal ooit verhuizen naar Spanje en daar belasting vrij op LPG in een omgeving staan waar het zelden regent.
:worship: