Portable DVD voor in de auto gekocht

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
De kinderen blij gemaakt. Of ons? Hoe dan ook, eindelijk gezwicht voor de argumenten van de kinderen:

- iedereen heeft er een!
- Cars is veel mooier in de auto!
- Dan zijn we de hele weg naar Italie rustig....

Kortom, goede argumenten en zojuist bij een webshop opgehaald, afhaaladres achter ons huis, avond services.
In 5 minuten ingebouwd.
Mooi net systeem. Kabels zijn volledig weg te werken indien gewenst.
Schermen zijn afneembaar.
Beide schermen met DVD speler, 9".

Ik heb nog overwogen een complete hoofdsteun te kopen en te laten bekleden met origineel rood BMW leder, maar dat kost naast het 300-500 euro voor de hoofdsteunen ook nog eens 300 euro voor het bekleden.
Zoveel geld kan ik nu ook niet dagelijks weggooien ;) Niet voor 3 maal per jaar!



Set van twee 9 inch Portable DVD spelers waarmee twee verschillende films tegelijkertijd bekeken kunnen worden. Op beiden schermen dezelfde DVD kijken is echter ook mogelijk. Deze XL-BOX wordt geleverd inclusief 2 luxe Stanchion Mount Click & Go hoofdsteunbevestigingen. Deze speler is voorzien van de nieuwste Click & Go-technologie: een intelligent crash tested autobevestigingssysteem.

- Twee 9 inch Portable DVD spelers
- Luxe Stanchion Mount Click & Go hoofdsteunbevestiging
- Geen losse bedrading
- Veilig: Crash tested
- Ingebouwde Infrarood zender met 2 kanalen
- Speelt CD, DVD-R/-RW, MP3 CD, Picture CD, SVCD, CD-R/CD-RW, DVD R+/+RW en DivX
- Afmetingen: 268x183x44mm
- Bevestiging systeem (Click&Go)
- Auto adapter 12 V
- TFT: ratio 16:9 resolutie 800x480
- USB ingang voor het afspelen van JPG/MP3/WMA/MPEG

Speler wordt geleverd inclusief:
- Luxe Stanchion Mount Click & Go DUO hoofdsteunbevestiging (2 stuks)
- YoYo kabel (??n 12V voeding voorziet beide schermen van stroom. Deze kabel maakt het tevens mogelijk op beide schermen dezelfde film te kijken.)
- 100-240V voeding (2 Stuks)
- Afstandsbediening
- Oortelefoon (2 Stuks)
- Opbergtas(sen) voor de speler en accessoires
- AV Kabel(waarmee u de Portable DVD Speler ook op uw televisie kunt aansluiten.)
- 2 Jaar garantie

Ook geschikt voor Volvo: Deze set is tevens te bestellen inclusief 2 Brodit hoofdsteunbevestigingen speciaal voor Volvo in plaats van de 2 Nextbase Stanchion Mounts tegen een meerprijs van ? 40,00. Klik hier voor meer informatie over de Brodit hoofdsteunbevestiging.
Indien u deze set wilt gebruiken voor uw Volvo, selecteer dan hieronder bij opties "2 Volvo Hoofdsteunbevestigingen" en de prijs en levertijd worden meteen aangepast.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Dit is een universele set, montage op de stangen.


Het setje waarbij ze een hoofdsteun bekleden met exact dezelfde leder als het merk is niet voor Lexus. BMW, Audi en nog wat.
Standaard hoofdsteunen zijn zwart, beige of grijs uit mijn hoofd.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik geef je geen ongelijk. Kun je er buiten de auto (of in andere auto) ook nog wat mee doen. :rulez:

Ooit heb ik eens gekeken naar die systemen die uit het plafond neerklappen, maar dat is helemaal een gedoe.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ziet er netjes uit...
Wanneer dat ding in je nek ook nog een vibrator er in had zitten, hadden jij ?n je vrouw er ook nog plezier aan gehad.... :)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Netjes hoor....maare wat is dat nou voor rare lexus;)LOL

Je vrouw ook weer blij... kan ze eindelijk film kijken....eeuhm kids ;)
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Mooie update! Ziet er zeer netjes uit. Nu nog een intercomaansluiting en koptelefoons met begrenzing, anders worden jullie daar voorin gek van het geluid!
:p
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Mede dankzij dit topic gaat er bij ons vandaag ook een Nextbase gekocht worden voor mijn zoon van 6
We gaan ook naar Itali?.
Dankjewel blue-eyes
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
zit junior dan niet te dicht op het scherm ? en is dit soort montage wel veilig voor kinderen ?
bij plotseling remmen moet je er toch niet aan denken dat de kleine met zijn hoofd tegen dat scherm klapt , ipv de zachte hoofdsteun of rugleuning
ik denk dat in deze tijd een tablet functioneler is , geen spiegeling van zonlicht omdat de dvd vast zit de tablet is in elke gewenste stand te houden
dan kan junior ook gamen of tekenen , geen gerommel meer met dvd's maar alles op de tablet of stick

een blij kind op de achterbank is ook een blije ouder en dat komt de veiligheid ten goede :thumbsup:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Een losse tablet is misschien ook niet zo handig aangezien dat als 'projectiel' kan fungeren.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja, je hebt van die mensen. Volgens mij was zijn echte demon de IS220D... :eek: