Raamspoiler (spoiler king LLC)

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Gisteren een raamspoiler gezet, deze kwam van spoiler king llc in Amerika. Het was een flexible spoiler die je eerst warm moest maken om het te kunnen plaatsen.
Hoe het in de doos aan kwam








 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
resultaat is nice:rulez:Idd ook van mijn kant de vraag: is hij in kleur of zwart? Kan ik zo niet helemaal zien. Gefeliciteerd, vind het heel netjes!
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Op E-bay staat hij voor 62 euro bij spoilerking in Amerika, omdat het van Amerika komt komen er nog douanekosten en belastingen bij bla bla bla.....:brr: juist ja...die kunnen hoog zijn :) Het zit gewoon met plakband over heel de lengte vast en word in het zwart geleverd, hij is hier met flexibele verf in de "mercury grey" gespoten, dit omdat je de spoiler warm moet maken en zodat je hem in de vorm van de auto krijgt. het is van een soort rubber gemaakt maar dat zie je naderhand niks van.
Het monteren is allemaal geen probleem maar je hebt door de plakband maar 1 kans dus misschien even een tweede persoon je laten helpen..
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ok, perfect. Ik denk dat dat ook mooi op de GS zal staan. Nog even een adresje vinden dat dat voor mij kan spuiten en dan zal ik hem ook bestellen. Ik vind het echt heel mooi :rulez:
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Ok update,

Het is nu al de tweede keer dat de spoiler aan het loskomen is, er staat teveel druk op de spoiler voor te krimpen waardoor de lijm het niet kan houden, de spoiler krimpt en de lijm blijft op de venster plakken en droogt op. De hoeken komen los omdat de spoiler ??n cm te kort is. En nu blijft hij er af!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat is wel zonde eigenlijk, ziet er wel gaaf uit..

Voor mijn info....heb je kit gebruikt de 2e keer, of van die 3m tape oid? Met kit zou het niet mogen loskomen..
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Het was een gekend probleem dat de spoiler loskwam met de bijgeleverde tape van het fabriek dus ik het al speciaal extra sterke gepakt, ik weet niet of kit de oplossing is omdat de spoiler afkoelt/krimpt voor de kit droog gaat zijn, heb geen zin om een raam te verne****
Alles is op voorhand warm gemaakt en plakband heeft 2 dagen er op gezeten tot alles goed "hard" was.