Spamhoek!

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hey guys and gals! Aangezien we geen echte chatruimte hebben, roep ik dit hoekje in het leven om alle spam wat je wilt spammen hier neer te zetten, dus het hoeft niet echt over een bepaald onderwerp te gaan... Denk wel aan de content van wat plaatst, maar ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om te weten wat wel of niet mag... ;) Spam away zou ik zeggen!

Ik zal dan maar beginnen...

Moest vanochtend langs de dealer, mijn airbag lampje knipperde, bleek dat de stekker onder de stoel vies was geraakt.. hoe? geen idee... anyway, is nu gefixt... terwijl ik daar zat, heb ik ontdekt dat ze zelfs wi-fi hebben voor als je lang moet wachten, kun je toch wat werk verrichten.. vond ik wel een goeie zaak!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, wifi bij de dealer, die heb ik ook nodig :) Mijn T-mobile abbo is zo damn traag dat ik bijna een negatieve snelheid heb.

Maar goed, wat doe jij onder die stoel dat het daar zo vies is :p
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
M'n Lexus is momenteel in de garage en hopelijk heeft hij vanmiddag een nieuwe T?V keuring (Lees: Duitse APK). Als alles meezit heb ik hem vrijdag weer op kenteken en dan rijden maar! :D Na 2 jaar juridisch gekloot en (voor de auto) stilstand kan ik amper wachten om weer op pad te gaan met die Japanse joekel.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
@ Hube! sssssssstttt ;)

Zo Iggy, congratz! Hoop dat het zo gekeurd is! dat is wel een lange tijd zeg! Je zult er wel van genieten denk ik...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klasse Iggy!

Dan kunnen we je dus ook bij de meeting verwachten :) Wil dat monster van jou nou wel eens zien.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
als dan toch alles geoorloofd is sjek dit, heey marv dit had je eerder moeten bedenken goed plan weer :p :p :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
uhuh! Ik heb iets teveel gedronken geloof ik, lekker 2 1/2 men gekeken en lekker een paar baco's. hoe fout is dat?
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat m'n Lexus technisch in orde is en niets mankeert. Het T?V keuringsstation in Kleve heeft geen mankementen geconstateerd. Het slechte nieuws is dat ze om papieren vragen van de LPG installatie en die heb ik niet. Nooit gehad ook. Bij aanschaf in januari 2009 vroeg ik om een nieuwe T?V keuring en die kreeg ik ook. Verder geen speciale papieren meegekregen. Wist ik gvd maar beter........ Vanmiddag met alle papieren naar de garage in Kleve en overleggen wat nu te doen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je hebt het niet echt meezitten.... Sorry dat te horen man!
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Tja, een combinatie van mijn na?viteit (ik geef toe, ik had destijds een roze bril op) en een absolute l*l van een handelaar die je verder ook totaal niet helpt.

Maar dit valt geloof ik wel goed te breien zonder dat ik moet overgaan tot iets drastisch zoals het verwijderen van de installatie wat ik liever niet doe. Zoiets zit nou eenmaal diepgeworteld in de auto.

Door schaam en schande wordt men wijzer zeggen ze immers.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
damn... wat vervelend zeg! hoop dat je de papieren uiteindelijk wel krijgt.. en snel ook!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ja Iggy das goed vertrouwen , je gaat er automatisch van uit dat als je jou spaarcenten uitgeeft dat ze je correct behandelen kheb je verhaal ook ff doorgespit , maar je heb de auto nu al 2jaar , hoe zit dat dan met waardevermindering ? beetje apart onnie , moet zeggen hij oogt wel mooi ik zou er ook verliefd op kunnen worden sort of speak dan he , ik hoop voor je dat dat met die papieren snel inorde komt zodat je werkelijk kan gaan genieten , voor zover dat nog mogelijk is van je auto
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
LPG installatie zit er nog in en blijft er ook inzitten maar ik zal er niet op gaan rijden. Zojuist weer bij de garage geweest en blijkbaar moest er bij de T?V keuring (Duitse APK) een bijlage zitten over de LPG installatie (gas unterlagen noemen ze dat). Omdat dat er niet bijzit (wederom een poot uitgedraaid door Autohaus Ger te Krefeld) moet dit nogmaals worden opgesteld. Komt op neer dat ik nog 2 weken moet wachten en daarna zo'n 300 euro armer zal zijn. Maar dan heb ik wel alle offici?le papieren netjes in orde en kan ik hem eindelijk op kenteken zetten.

En hier is wat vrolijkers;

Copy%20of%20happy_face.jpg