sportuitlaat lexus is200

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
hallo,
ik zoek namelijk een sport uitlaat voor mijn is200
maar ik wil geen herrie uitlaat maar eentje als je rustig rijdt stil is maar als je gas door geeft dat het dan luid is .

ik heb gehoord dat je een uitlaat kan kopen met met soort vatje aangelast dat bij het rustig rijden stil is maar als je gas door geeft dat ie dan de volledige flow door geeft .

iemand ervaring met dit soort uitlaten ?

grt
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
bakker zei:
hallo,
ik zoek namelijk een sport uitlaat voor mijn is200
maar ik wil geen herrie uitlaat maar eentje als je rustig rijdt stil is maar als je gas door geeft dat het dan luid is .

ik heb gehoord dat je een uitlaat kan kopen met met soort vatje aangelast dat bij het rustig rijden stil is maar als je gas door geeft dat ie dan de volledige flow door geeft .

iemand ervaring met dit soort uitlaten ?

grt

op deze website staat zo eentje dat ik bedoel
http://au.lexusownersclub.com/forums/to ... nt-type-s/
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Goede morgen, ik heb precies zo'n uitlaat. Een HKS hi-power silent. Ik ben er super tevreden over.
Bij 1 van de sponsoren op het forum is deze te koop.
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
W1773M zei:
Goede morgen, ik heb precies zo'n uitlaat. Een HKS hi-power silent. Ik ben er super tevreden over.
Bij 1 van de sponsoren op het forum is deze te koop.
En qua geluid stil bij lage toeren ?
Want ik heb namelijk al een uitlaat van japspeed ook gekocht van jappower maar is een echte brul uitlaat
Heeft al wat boetes opgeleverd dus daarom wat minder geluid
Gr dieter
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Het is zeker geen brulpijp. Het is een beschaaft geluid. Ik vergelijk het altijd met het geluid van een 6 cillinder van een oudere bwm. Ik heb nog geen boete gehad. En ben er ook niet bang voor.
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
W1773M zei:
Het is zeker geen brulpijp. Het is een beschaaft geluid. Ik vergelijk het altijd met het geluid van een 6 cillinder van een oudere bwm. Ik heb nog geen boete gehad. En ben er ook niet bang voor.

oke danku voor de info
ik wil nog iets horen van de 6 cilinder hoor want standaard is te stil naar mijn zin :p