- 2 apr 2010
- 1.089
- 312
- 83
Het moet niet gekker worden , gisteren mijn tank volgegooid in Spanje ( even de snelweg af)
Voor 1,31 euro per liter
Leven 1 Europa
Voor 1,31 euro per liter
Leven 1 Europa

Heerlijk hoor. ik zou al blij zijn als we hier net onder de 2 euro komen.Het moet niet gekker worden , gisteren mijn tank volgegooid in Spanje ( even de snelweg af)
Voor 1,31 euro per liter
Leven 1 Europa![]()
Leuk die €1,31 per liter, maar zet er dan ook even bij dat veel Spanjaarden voor ongeveer de helft van een Nederlands salaris werken. Anders is het gewoon appels met peren vergelijken.Het moet niet gekker worden , gisteren mijn tank volgegooid in Spanje ( even de snelweg af)
Voor 1,31 euro per liter
Leven 1 Europa![]()
Leuk die €1,31 per liter, maar zet er dan ook even bij dat veel Spanjaarden voor ongeveer de helft van een Nederlands salaris werken. Anders is het gewoon appels met peren vergelijken.
Prima, geniet van de vakantie. Maar als je de Spaanse benzineprijs op een Nederlands forum zet met "Leve één EuropaWij zijn op vakantie en geen vergelijkend waren onderzoek aan het doen![]()
", dan ben je toch echt zelf met een vergelijkend warenonderzoek begonnen.Of is het zelfs RON91?Voor E5 of E10 Henny?
Nee gewoon benzine E5 RON 95 , geen 91 in Spanje voor zover ik weetOf is het zelfs RON91?
Zie je in Duitsland ook veel.
Ja daar heb je wel een beetje gelijk in maar het was niet de bedoelingPrima, geniet van de vakantie. Maar als je de Spaanse benzineprijs op een Nederlands forum zet met "Leve één Europa", dan ben je toch echt zelf met een vergelijkend warenonderzoek begonnen.