Uitlaat

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Heeft er soms iemand ervaring met die sensor, deze dat het laatste zit op de lijn. Ik heb bij schowoff een megan lijn gezien en die staat mij wel aan. Maar nergens word er gesproken wat je met die sensor moet doen, is daar ook een gaatje voorzien? Op de foto zie je dat niet goed. Het gaat over deze opstelling : http://www.showoffimports.nl/product.ph ... ctid=29128.

alvast bedankt
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
kwp zei:
Jouw bolide is toch slooprijp?

Euh als ik hier in mijn garage kijk staat ze nog altijd te blinken en bij mijn weten ben ik toch op het goede adres ;). Denk dat je mis bent met de auto van mijne zoon, die is voor de sloop hoewel als ik de persoon moet geloven die hem heeft gekocht dan zou deze hem nog herstellen.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
o ok, leuk dat er 2 in het gezin zijn!
Wat betreft het oplappen van de schadeauto, sommige mensen zien overal brood in...




gr. koen
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
ik had de uitlaatlijn ook gezien.
best interesant maar vroeg me ook af wat er met de 2e sensor gebeurd
je ecu heeft hem nodig anders denkt hij dat de cat kapot is. :X
je kunt hem eruit laten chippen of voor de gek houden.
ik wou dus alleen het spruitstuk halen en dan een racecat ipv de oem cat. er tussen lassen
is een stuk goedkoper en je sensor blijft gewoon z'n werk doen en de doorstroming bijft een stuk minder en met de keuring kan de race cat er onder blijven omdat hij gewoon het werk doet van een oem cat alleen met een grotere doorstroming :D :D

heeft iemand al ervaring met deze uitlaat qua geluid/prestaties??