Wiel en band fitment lexus is300H ( 2016 )

Glenn073

Nieuw hier
9 mrt 2022
1
0
1
Goedemiddag, ik heb vandaag mijn lexus is300H opgehaald en ben al gelijk op zoek naar een mooie set velgen. ( 19 inch )
Nu merk ik dus dat het moeilijk is om te bepalen welke ET waarden en J ik moet bestellen.
Kan iemand mij verder helpen?
Wat is jullie fitment?
Ik wil een strakke look. Dus velgen mooi met de buitenzijde gelijk.

Mvg Glenn
 
Laatst bewerkt:

Steve070

Hoort erbij
18 feb 2017
47
12
8
Goedemiddag, ik heb vandaag mijn lexus is300H opgehaald en ben al gelijk op zoek naar een mooie set velgen. ( 19 inch )
Nu merk ik dus dat het moeilijk is om te bepalen welke ET waarden en J ik moet bestellen.
Kan iemand mij verder helpen?
Wat is jullie fitment?
Ik wil een strakke look. Dus velgen mooi met de buitenzijde gelijk.

Mvg Glenn
Kijk hier eens voor de juiste waarden per merk en zelfs op kenteken:

 

EcZ

Nieuw hier
8 mei 2022
1
1
3
ā€œTire Size Fitmentā€ is een handige app die je kan gebruiken om de verschillende velg en band combinaties te vergelijken. Ik heb hem uit de App Store, maar mogelijk ook beschikbaar voor Android. Internet staat vol met de informatie die je nodig hebt. Ik heb sinds kort een IS300h en heb velgen op de kop getikt voor de winterbanden. Volgens mij is de ET maat 50. Het beste is om daar zo dicht mogelijk bij in de buurt te blijven i.v.m. sporen, wiellager belasting en dat soort ontwerp gerelateerde zaken. Verder is het belangrijk om op de naafdiameter te letten. Die moet 60,1 mm. zijn voor Lexus, groter kan ook, maar dan wel opvul ringen gebruiken !! Zijn op internet te koop.
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
381
118
43
Ik gebruik altijd willtheyfit.com voor aftermarket velgen, zoals Rob ook al noemde.

Vul de huidige maat in, vul de nieuwe maat in, en het laat zien hoeveel verder het nieuwe wiel naar binnen en/of buiten gaat, wat je vervolgens kunt meten op de auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society