Wielkastprobleem Majesta (zucht......)

TCD

Hoort erbij
3 mei 2011
41
0
0
Forummers,

Na enkele weken stil te hebben gestaan, was het vanavond eindelijk tijd om een stukje te rijden met de Majesta. De wielen zitten na v??l gezeik en geziek er eindelijk onder. Na 100 meter voorzichtig gas geven, hoorden we al snel een schurend geluid bij elke drempel; de achterwielen blijken tegen de wielkasten aan te komen.

God....god.....god.... fried Bomans!!!!!!!!!

Hulpveren, hoorde ik een vriend roepen. Gaat helaas niet werken, aangezien de auto luchtvering heeft. Wat wel? Ik heb een joetjoebfilmpje gezien, waarbij ze wielkasten uitrolden met een ijzeren staaf. Ik ga mijn Majesta daar niet aan wagen.

Any tips or tricks how to solve this annoying problem? De auto heeft al zes weken niet gereden en ik begin er een beetje heel erg veel moe van te worden..........ik had die velgen beter niet kunnen halen...... :X. De auto heeft nu trouwens spoorverbreders (20mm v??r, 15 mm achter). Een dunnere spoorverbreder lost het probleem niet op, hebben we geconstateerd. Helem??l geen spacers is ook niet mogelijk, want dan raakt de velg de ophanging/luchtvering.