zonnescherm achter

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het zonnescherm voor de achterruit op te meten?

BVD :rulez:
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Henny zei:
Hoe bedoel je precies, begrijp niet wat je wilt

Ik wil graag de breedte weten van het scherm om te kijken of ik een 'aftermarket' scherm op de kop kan tikken.
Hier in de UK waren ze volgens mij nooit standaard in de Ls, dus extreem moeilijk om een origineel te vinden.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
He Ruud, ik zie net dat het om een LS400 gaat, stond al in de aanslag maar ik rijd in een 430. Neem aan dat de afmetingen verschillend zijn.

Gr en succes, John!
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
handigneefje zei:
He Ruud, ik zie net dat het om een LS400 gaat, stond al in de aanslag maar ik rijd in een 430. Neem aan dat de afmetingen verschillend zijn.

Gr en succes, John!

Hoi John,

Geen idee, maar het zal wel verschillend zijn ja :)
Bedankt voor het 'in de aanslag staan' :rulez:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb ze alleen maar op JDM modellen gezien. En dat was meer een soort van witte vitrage :mrgreen:

Ik heb ook nog een elektrische liggen van een BMW 7 serie, kijken of ik dat werkend kan maken in de LS :mrgreen:
 

Ruud

Hoort erbij
7 nov 2009
68
0
0
Jelmer zei:
Ik heb ze alleen maar op JDM modellen gezien. En dat was meer een soort van witte vitrage :mrgreen:

Ik heb ook nog een elektrische liggen van een BMW 7 serie, kijken of ik dat werkend kan maken in de LS :mrgreen:

dat zou wel gaaf zijn. Heb je dat scherm al gecheckt qua breedte?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nee, nog niet, maar is aardig breed. Gaat waarschijnlijk wel lukken, maar het houdt een hele verbouwing in van de hoedenplank/subwoofer en torsie stangen van de achterklep (die gaan bij mij ook weg). Achterruit van de eeste LS is wel aardig bol, dus houdt wel in dat hij wat verder naar voren moet worden geplaatst dan bij zo'n BMW, die tamelijk recht is

Ik moet alleen nog ergens een beetje origineel ogend knopje zien te scoren :)

Maar het is een project voor nog ver weg. Ik had het over van een interieurtje voor een 740i dat ik een keer gekocht had.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ze hebben even wat betere vorm en meer steun. Een lexus stoel is zachter. nogal verschillend, maar beide vind ik ze lekker