Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Brake Power Low.
    Dat van die ketting of riem kun je zelf ook opzoeken. En een dealer die het onderhoud uitvoert weet het sowieso. 🤔 ……..
  • Paniekje
    @Arie van den Broek Je komt wel met de 🚪 in 🏠 vallen trouwens. Stel je even voor in het daarvoor bestemde gedeelte van het forum.
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Haha Haha.
    Je moet er vier van die velgen op laten leggen……. De NS rijdt toch niet, dus kun je mooi van het spoornetwerk gebruik maken 😁
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    Vandaag gebeld door de verzekering (Univé) en de tegenpartij heeft de aansprakelijkheid erkend. Echt een heel dik pak van mijn hart...
  • Paniekje
    Gedurende het rijden zou het wat anders kunnen zijn. Hoe staat deze auto in zijn onderhoud ? Je geeft aan dat Lexus het niet weet, mag...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Brake Power Low met Leuk Leuk.
    Onderstaande vindt plaats bij opstarten: Quote: “Lexus is aware of the issue, and a new brake booster will need to be installed. The...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Brake Power Low met Leuk Leuk.
    Onderstaande vindt plaats bij opstarten: Quote: “Lexus is aware of the issue, and a new brake booster will need to be installed. The...
  • Paniekje
  • A
    Arie van den Broek heeft het onderwerp Brake Power Low geplaatst in RX Generatie 4.
    Ik heb een probleem met mijn RX450H uit 2016. Telkens gaat op het display bij het remmen de waarschuwing "Brake Power Low" branden. De...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    Vanmiddag het verlossende telefoontje: Mijn RX is weer klaar! Ben er even omheen gelopen, nieuwe deur bekeken, spuitwerk van de zijkant...
  • B
    bni waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp 10 jaar Lexus garantie bij >15k per jaar? met Leuk Leuk.
    Zoals het mij verteld is, herhaaldelijk door de dealer in Arnhem, is dat het maximalen zijn, geen gemiddelden. Als jij na 18.000km pas...
  • Lexus4me
    @Neo: even een vraagje tussendoor. Heb je ook een rechtsbijstandsverzekering? Vroeger gaf de naam BOVAG mij altijd vertrouwen, totdat ik...
  • PimF
    PimF waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    Vanmiddag het verlossende telefoontje: Mijn RX is weer klaar! Ben er even omheen gelopen, nieuwe deur bekeken, spuitwerk van de zijkant...
  • UsedLexus
    UsedLexus reageerde op het onderwerp Zo jammer van die Lexus!.
    stel voor dat het een vw up was, dan is deze auto toch een life saver
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.