Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Die eerste twee, dat lukt nog wel. Maar die derde vinden... 🧐😆
  • ZonderZout
    ZonderZout reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Haha, jazeker, dat is de kleur! De Range Rover is ook erg mooi, maar dan moet ik er drie hebben; eentje voor onderdelen, eentje die in...
  • Dietrich
    Het is inderdaad wel een beetje vreemd heeft er vast mee te maken dat de foto via mobiel geüpload is.
  • Dietrich
    Welkom! Sorry dat ik slecht nieuws breng, maar je spiegel is stuk; de auto ligt erop!
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    @ZonderZout heet de lak in jouw generatie nog steeds Matador Red? Dan past die van jou wel bij mij in de rij. Behoefte aan een Range...
  • 350c-mo
    350c-mo waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Niet perse. Meer omdat ik dit altijd al de mooiste modellen heb gevonden. Ja ik ben een echte sedan man haha. En ja de eindeloze...
  • ZonderZout
    Welkom! Sorry dat ik slecht nieuws breng, maar je spiegel is stuk; de auto ligt erop!
  • ZonderZout
    ZonderZout reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Haha, prachtig; de rode auto club voor de deur! Ik sluit er graag bij aan :) Gaaf hoor, die IS cabrio. Zie je niet veel. Zou hier ook...
  • Johno
    Johno waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Niet perse. Meer omdat ik dit altijd al de mooiste modellen heb gevonden. Ja ik ben een echte sedan man haha. En ja de eindeloze...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum. Succes met de zoektocht naar een waardig vervanger van de Mercedes. Ik ben benieuwd welke het gaat worden. Vooral...
  • Mark#B
    Mark#B reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom op het forum. Succes met de zoektocht naar een waardig vervanger van de Mercedes. Ik ben benieuwd welke het gaat worden. Vooral...
  • Johno
    Johno waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Hallo ik ben nieuw op dit forum. Na ruim 19 jaar Mercedes te hebben gereden ben ik toe aan iets anders. Heb eigenlijk altijd al wel...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom hier. Ik kom van hetzelfde 'nest'. Ook zo'n 20 jaar voornamelijk Mercedes gereden. ML, C, E, G. Zowel diesels als amg's. Als je...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom hier. Ik kom van hetzelfde 'nest'. Ook zo'n 20 jaar voornamelijk Mercedes gereden. ML, C, E, G. Zowel diesels als amg's. Als je...