Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• R
    Romke reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Doet hem dan mijn groeten. Als je de naam Romke noemt, zal hij zich zeker herinneren wie ik ben. Hij heeft destijds ook een aantal jaren...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom bij de club. Bedenk wel dat het aanschaffen van een al geruime tijd uit productie zijnd model zijn bijzonderheden kent. Ten...
  • 350c-mo
    350c-mo waardeerde 2Day's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    Je hebt wel erg veel insecten op je nummerplaat ;);)
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Yep. Heeft ie nog steeds.
  • 2Day
    2Day reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Je hebt wel erg veel insecten op je nummerplaat ;);)
    • 1751639497146.png
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Het cafe op de achtergrond komt me bekend voor. Zirt daar nog steeds dezelfde uitbater in als zeg 10 jaar geleden? Die had destijds een...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Present 👆 🔴
  • ZonderZout
    ZonderZout waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Lexus LFA Nürburgring Edition met Leuk Leuk.
    Voor de liefhebbers. https://www.autobild.de/artikel/lexus-lfa-nuerburgring-edition-2025--28160049.html
  • ZonderZout
    ZonderZout waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    Die eerste twee, dat lukt nog wel. Maar die derde vinden... 🧐😆
  • 350c-mo
    @mark75 heb jij je F-sport velgen van de IS gen2 of 3? Van ebay zijn best wat gen3 f-sport velgen uit de VS te halen, dus dat zie ik als...
  • Greydevil
    Greydevil reageerde op het onderwerp Achterklep openen.
    Je zou toch zeggen, dat er met twee extra stroomdraadjes een verbinding tussen het commandoknopje vanaf de dashbordschakelaar kan worden...
  • ZonderZout
    ZonderZout reageerde op het onderwerp Vergeten.
    En eh... waar is ie dan? (Foto's ;))
  • Greydevil
    Greydevil reageerde op het onderwerp Achterklep openen.
    Hallo RokioM, Dank je voor je reactie. Jouw verontschuldiging voor de late reactie valt in het niet bij de excuses, die ik nu zou moeten...
  • 350c-mo
    Die eerste twee, dat lukt nog wel. Maar die derde vinden... 🧐😆
  • ZonderZout
    ZonderZout reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Haha, jazeker, dat is de kleur! De Range Rover is ook erg mooi, maar dan moet ik er drie hebben; eentje voor onderdelen, eentje die in...