Laatste bijdragen

• PH1977
    PH1977 reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Dat is goeie om mee te beginnen! Dank je.
  • PH1977
    PH1977 reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Grappig. Die bekeek ik ook al. Daar halen ze werkelijk alles los om dempmateriaal te plaatsen en de sub te vervangen. Ik heb denk ik al...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Frontale botsing.
    Herkenbaar, ik let daar ook op. Twee jaar geleden heb ik eerste hulp verleend bij een auto ongeval waar een Renault Megane uit 2003 om...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Met nul kennis van de IS, is dit misschien een domme vraag. Zijn al je zekeringen in orde?
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Ik vind dit op YouTube, maar geen idee of dit het is.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019.
    Heel eerlijk gezegd: het was een prima keurmeester, toen hij de zaak nog niet op naam had staan. Sindsdien komen er helaas toch steeds...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Autoweek staat er helaas wel bekend om dat ze erg VAG- en in het algemeen erg Duits gericht zijn, ik heb nog nooit een overall lovende...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Joep kent de IS 300h niet en heb je dus niets aan zijn analyse! En er valt ook niets te vinden, het is een Lexus. CVTs zijn fantastisch...
  • RvD
    RvD waardeerde Huubj's bericht in het onderwerp Mijn NX 450H+ is geluidloos gestolen. met Verdrietig Verdrietig.
    Mijn NX 450H+ luxury, nieuw aangeschaft afgelopen maart, is vorige week zondag gestolen. Zaterdagavond had ik vlak voor middernacht de...
  • RvD
    RvD waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Joep sluit af met “voor 99% van de mensen is dit perfect. Denk ik”. Het is zijn smaak niet, en da’s prima. Hij kan er vast niet zoveel...
  • RvD
    RvD waardeerde Yoyoman's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Ik dacht al dat ik de enige was die deze test stom en niets zeggend vond. ;) Maar deze auto is amper ingereden ik denk dat ze die over...
  • RvD
    RvD waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Kom, niet zo negatief allemaal. Natuurlijk begrijpt iemand die nog nooit een langere tijd met een Lexus heeft gereden meteen de...
  • D
    Mijn CT200H vuilgemaakt! Niet vandaag, maar in de herfstvakantie naar Frankrijk geweest. Hele week regen gehad, behalve ongeveer dit...
    • 2025-10-26 12.28.07.jpg
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Joep sluit af met “voor 99% van de mensen is dit perfect. Denk ik”. Het is zijn smaak niet, en da’s prima. Hij kan er vast niet zoveel...
  • PH1977
    PH1977 heeft het onderwerp Subwoofer (opgelost) geplaatst in Interieur.
    Goedenavond beste Lexussers, Ik heb mijn IS300h nog niet zo lang. Intussen al aardig wat zalige km. achter de kiezen. Apple CarPlay...
    • IMG_3296.jpeg