Laatste bijdragen

• Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmiddag tussen Budel en Hamont (B) een rode RC300h , nu met een manmeneer erin.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Stond je naast een spiegelend gebouw?
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    IS300H, Hengelo, Oldenzaalsestraat thv Dekkers Garantiemakelaars. Wie, kom maar door
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Tactische parkeerplaats met cameratoezicht aan de overkant 🙂
  • N
    Neutje reageerde op het onderwerp Interieur GS300.
    Omruilen gaat hem niet worden. Hoeft ook niet. Alleen zou ik de stoelkoeling en verwarming wel leuk vinden. Het moet dus alleen wel een...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Interieur GS300.
    Uiteindelijk is alles mogelijk. Soms is het beter om de auto te accepteren zoals hij is of in te ruilen op een exemplaar met alles wat...
  • N
    Het interieur zou incl de bediening komen. Heb nog even met een goede zoekterm op google gezocht. Blijkt wel te kunnen maar wordt te...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Interieur GS300.
    Deurpanelen van bestuurder en bijrijder zijn natuurlijk sowieso verschillende bij bij RHD dus gespiegeld. Begrijp ik het goed dat je nu...
  • N
    In principe de stoelen voor en de achterbank. kan ook de deurpanelen overnemen met de memory instellingen. kun je de stoelen gewoon...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Interieur GS300.
    Gaat het enkel om de stoelen? Dan zou er een kans kunnen zijn, maar bij mijn weten is bijna alles gespiegeld in een RHD. Ooit ontdekte...
  • N
    Neutje heeft het onderwerp Interieur GS300 geplaatst in Interieur.
    Goedemorgen allemaal, Ik heb een vraag, er staat een RHD interieur te koop, vol leer met stoelkoeling en verwarming. Kan je dit zonder...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Gisteravond in het vierde kwadrant in Huizen een geparkeerde donkere (zwarte?) CT 200h. Geen foto kunnen maken.
  • robtp09
    Ahh 😃 400km/h 🎉🎊🎈 😳🙁 dus niet 🙄😁
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Trekhaak en montagevraag.
    Leuk dit, ik had er nooit van gehoord. Maar in de speurtocht naar een nieuwe vervangende haak kwam de schadehersteller met Auto HAK op...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Trekhaak en montagevraag met Leuk Leuk.
    Onder mijn Lexus NX zit af fabriek een trekhaak van autohak. Dat is een Pools merk, ziet er degelijk uit en er hoeft niet in de bumper...