Ik heb sinds een maand een Lexus RX 400H. Deze heb ik zelf vanuit Duitsland geimporteerd. Na enkele dagen in bezit hoorde ik een knak in het vooronder bij het optrekken, en bij het afremmen, maar dan alleen vlak voordat ik tot stilstand kom. Lexus Eindhoven gebeld en een afspraak gemaakt. Gistermorgen auto gebracht. Een leenauto kreeg ik niet want de auto was daar niet gekocht en ik was nog geen klant. (?!)
Tijdens de lunch wordt ik gebeld dat ze na 2,5 uur zoeken nu wisten waar het ongeveer zat.(?!) Het vermoeden was dat het de wielophanging was, of een lager. Maar het kon ook de aandrijfas zijn. Morgen(dinsdag) gingen ze verder, want vanmiddag hadden ze andere autos.(?!)
Vandaag tijdens lunch even gebeld want ik hoorde zelf niets. Blijkt dat ze er nog niet mee bezig waren. Vanmiddag gaan we weer verder.
Het is nu 17:00 uur en ze hebben nog niet gebeld. Dit is mijn eerste ervaring met Lexus en een dealer. Ben ik te ongeduldig of wat is dit ? Als ik een auto ter reparatie breng en ik maak daar een afspraak voor dan mag ik toch verwachten dat ze aan die auto werken tot het probleem klaar is ? tenzij ze op een onderdeel moeten wachten natuurlijk.
We zijn nu 2 dagen verder en ik heb het idee dat ze nog steeds niet weten wat de oorzaak is. Geen leenauto irriteert me ook mateloos. Hiervoor had ik een KIA Sorento, ook ergens anders gekocht en daarna bij dealer hie in onderhoud. De 1e keer kreeg ik gewoon een leenauto mee.
Ben echt kwaad en teleurgesteld in Lexus als servicemerk.
Ik verneem graag of dit normaal is bij Lexus of dat er een dealer in NL is die wel weet hoe het hoort. Als ze allemaal zo zijn dan gaat die Lexus er gewoon uit.
Tijdens de lunch wordt ik gebeld dat ze na 2,5 uur zoeken nu wisten waar het ongeveer zat.(?!) Het vermoeden was dat het de wielophanging was, of een lager. Maar het kon ook de aandrijfas zijn. Morgen(dinsdag) gingen ze verder, want vanmiddag hadden ze andere autos.(?!)
Vandaag tijdens lunch even gebeld want ik hoorde zelf niets. Blijkt dat ze er nog niet mee bezig waren. Vanmiddag gaan we weer verder.
Het is nu 17:00 uur en ze hebben nog niet gebeld. Dit is mijn eerste ervaring met Lexus en een dealer. Ben ik te ongeduldig of wat is dit ? Als ik een auto ter reparatie breng en ik maak daar een afspraak voor dan mag ik toch verwachten dat ze aan die auto werken tot het probleem klaar is ? tenzij ze op een onderdeel moeten wachten natuurlijk.
We zijn nu 2 dagen verder en ik heb het idee dat ze nog steeds niet weten wat de oorzaak is. Geen leenauto irriteert me ook mateloos. Hiervoor had ik een KIA Sorento, ook ergens anders gekocht en daarna bij dealer hie in onderhoud. De 1e keer kreeg ik gewoon een leenauto mee.
Ben echt kwaad en teleurgesteld in Lexus als servicemerk.
Ik verneem graag of dit normaal is bij Lexus of dat er een dealer in NL is die wel weet hoe het hoort. Als ze allemaal zo zijn dan gaat die Lexus er gewoon uit.