Nieuwe NX bestuurder

sanookh

Nieuw hier
23 mrt 2024
11
22
3
Ik heb vandaag een nieuwe NX450h+ executive met Mark Levinson audio gekocht (voorraad model) welke in mei geleverd zal worden. Kleur Sonic Grey, bekleding Dark Rose leder.
Ik hoop van dit foum veel interessante tips en informatie te kunnen krijgen.
NX450h.jpg

nx450int.jpg
 

Bijlagen

  • nx450int.jpg
    nx450int.jpg
    140,9 KB · Weergaven: 24

Bobusa

Actief
12 okt 2008
266
154
43
Geslaagde auto. Gefeliciteerd!
Kleur is wat saai maar dat ben ik. Mijn LS is ook grijs, wat 'm wel past. Een lexus SUV mag van mij wel wit of rood zijn maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Mooie kleuren combi binnen!

Als je 'm in het echt hebt dan wat mooiere foto's delen. Kunnen we de kleur beter beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dirk_S

sanookh

Nieuw hier
23 mrt 2024
11
22
3
Dankjewel!
Super gaaf, wat een plaatje šŸ‘
Dankjewel, ik was ook verrast dus dat maakte de beslissing makkelijk!
Schitterende auto. Ik ga vast sparen voor over een paar jaar..
Je hebt al een NX300 toch? Dan ben je al een eind op weg haha!
Geslaagde auto. Gefeliciteerd!
Kleur is wat saai maar dat ben ik. Mijn LS is ook grijs, wat 'm wel past. Een lexus SUV mag van mij wel wit of rood zijn maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Mooie kleuren combi binnen!

Als je 'm in het echt hebt dan wat mooiere foto's delen. Kunnen we de kleur beter beoordelen.
Qua autokleur ben ik wel conservatief, tenzij ik een 'gewaagde' kleur in het echt heb kunnen beoordelen, want beoordelen op een kleurstaal kan ik niet.
Deze is een voorraadmodel (nieuw geimporteerd dus flink voordeliger) dus heb hem in het echt kunnen zien. Eerlijk gezegd stond deze kleur bovenaan mijn lijstje, ook voor het interieur, dus de beslissing was snel gemaakt. Wordt in mei geleverd (ga eerst nog met vakantie) dan zal ik nog wat foto's maken.
Ik was niet persƩ op zoek naar een 450 maar vanwege de lage BPM bijtelling voor de plug in hybrid kan een importauto flink voordeliger zijn dan in NL
Mooi hĆ©! Zoā€™n Lexus NX ! (y)
Veel rijplezier ermee.
Dankjewel, ik heb geen proefrit gemaakt want ik vertrouw erop dat dat wel goed zit!
 

Lexy

Actief
17 mrt 2023
148
75
28
Ja, Die Tā€™s, maar er zijn er meer. De Pole* o.a. Natuurlijk zijn er mensen die dat wel mooi vinden. Ik denk dat het ook een beetje van de leeftijd afhangt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa

sanookh

Nieuw hier
23 mrt 2024
11
22
3
Gister heb ik hem opgehaald, mijn Lexus NX450h+. Rijdt heerlijk, valt me wel op dat er weinig/niks in te stellen is qua rijhulp opties. Aan of uit is meestal het enige.
Maar misschien ga ik het allemaal nog ontdekken.
 

Bijlagen

  • PXL_20240505_094957925.jpg
    PXL_20240505_094957925.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 18
  • PXL_20240505_094836791.jpg
    PXL_20240505_094836791.jpg
    5,3 MB · Weergaven: 19
  • PXL_20240505_093603775.jpg
    PXL_20240505_093603775.jpg
    4 MB · Weergaven: 19

Lexy

Actief
17 mrt 2023
148
75
28
@sanookh Als je eens op youtube zoekt naar Northside Lexus, die hebben voor oa de NX twee tutorials (part 1 en part 2). Daar kun je hoop wijs worden van je mooie NX.
 
  • Leuk
Waarderingen: sanookh

Ik heb ook een Lexus

Hoort erbij
2 apr 2023
80
74
18
Ik zou zeggen RTFM :) . In de auto's die ik mee heb gehad moest je het niet op het scherm rechts regelen maar om het kleine scherm links van de KM teller met de info knop.
 
  • Leuk
Waarderingen: sanookh

sanookh

Nieuw hier
23 mrt 2024
11
22
3
@Lexy die tutorials heb ik al eens gezien maar zal er nog eens naar gaan kijken. Volgens mij gingen die echter niet zo diep. Ik heb een Duits boek erbij (auto is geimporteerd) dus dat is niet ideaal, heb wel de Nederlandse versie gedownload.
Ik had 2 kleine issues waarvan ik online een oplossing kon vinden. 1 was dat het stoelgeheugen niet werkte. Spiegels, stuur en HUD gingen wel goed maar de stoel zelf niet. Dit kwam doordat de stoel nog niet 'gecalibreerd' was (herkenbaar aan een piep als je de stoel verstelt). Even de stoel volledig voor- en achteruit en de leuning volledig voor- en achteruit en opgelost. Andere issue was dat de navigatie de afstanden in miles had, hiervoor vond ik op youtube een oplossing.
Ik loop nog wel te rommelen met draadloos Android Auto, dat is me nog niet gelukt. Na pairen via bluetooth krijg ik de Android Auto optie niet. Zal morgen eens kijken of het met de telefoon van mijn vrouw wel wil lukken.
Wat ik ook vreemd vind: Als ik de telefoon bedraad aansluit (dan werkt Android Auto wel) en ik leg de telefoon op het draadloze lader plateu dan lijkt het alsof hij alsnog gaat proberen om draadloos te laden, terwijl hij al via het kabeltje geladen wordt.
 

sanookh

Nieuw hier
23 mrt 2024
11
22
3
Prachtige auto! Alles goed gegaan in Nijmegen?
Thanks, aflevering ging in principe goed al moest ik wel een uur wachten op de verkoper want die was met andere mensen in gesprek. Vond ik niet heel netjes.
2e sleutel mee gekregen maar is nog niet ingeleerd dus daarvoor ga ik nog langs de lokale Lexus dealer.