12-13/11/2011 : IMCCS (ex-ITS) Nekkerhal Mechelen Belgie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


http://www.imccs.be/

INTERNATIONAL TUNINGSALON (ITS)? wordt :

?INT. MODIFIED & CUSTOM CARSHOW (IMCCS)?

Na 11 edities van het ?International TuningSalon? beslisten we om deze beurs in zijn huidige vorm, stop te zetten .
Wij hebben 6 super-edities gekend met 77000 - 82000 bezoekers wat zeker niemand ons nadeed!

Met de economische crisis, die startte in 2008, zagen wij deelnemers als bezoekers weg-ebben, alsook de belangstelling in tuning verdween .

Het hele landschap hertekent zich en ook het publiek verlegt zijn interesses in andere facetten van tuning.

In navolging van andere beursorganisatoren wordt het accent verplaatst naar modified en customising en ook in de nieuwe beurs aangeboden .

De naam verandert, alsook het imago, dat een breder ?n volwassener publiek gaat bereiken .

Onze campagne en inzet is nog uitgebreid en onze mediapartners zijn verbreed van JIM en 2BE naar JIM, VT4 en Discovery Channel.

Wij hopen u te mogen verwelkomen als bezoeker op het IMCCS!!


Als knaller op de feestvreugde kunnen we nu al vermelden dat we weer 2 special guests hebben uit het Hot Rod-milieu...
Namelijk niemand minder dan...........

Chris Coddington (zoon van Boyd) en Duane Meyer (de "ploegbaas" van de shop)

Daarom hebben we nu ook Discovery Channel achter ons gekregen....

Tuning wordt uiteraard niet vergeten....er zullen nog steeds tuningwagens aanwezig zijn....maar enkel de toppersss uit binnen-en buitenland.
Ik verwacht deze keer motorisch,exterieur,interier,ICE,....the whole rimram...

Denk jij dat je in aanmerking komt?
denk jij dat je wagen goed genoeg is om gekeurd te worden door Chris en Duane???

Stuur een mail met foto's en uitleg naar cult@fandango.be
Iedereen krijgt antwoord...zowel positief als negatief...
Uiteraard gaat de selectie nu wel strenger zijn....we hebben maar plaats voor een 60tal wagens uit het tuningmilieu...
Voor de rest komen er special cars, lowriders,hoppers,customs,hotrods......

Ook de standhouders zullen uiteraard een beetje anders zijn...deze worden aangevuld met exposanten uit het HotRodmilieu....

Laat ons hopen dat onze zet lukt en dat we Belgie terug op de kaart kunnen schrijven als "Modified Car-mekka"...
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
Re: 12-13/11/2011 : IMCCS (ex-ITS) Nekkerhal Mechelen Belgie

geen reactie, het gros van lexus rijders is niet tuning minded.
ben er 8 jaar geleden wel is geweest, toen kwam west coast customs.
cu
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Re: 12-13/11/2011 : IMCCS (ex-ITS) Nekkerhal Mechelen Belgie

Wij gaan zeer waarschijnlijk daar naar toe met teamflatliners.nl lijkt me wel sjiek daar
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Re: 12-13/11/2011 : IMCCS (ex-ITS) Nekkerhal Mechelen Belgie

jammer ik ben er niet dat 12/13 nov! ik ben er nog nooit geweest dus ik had er graag heen gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.