18inch voor IS200

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Ik ben opzoek naar een leuke setje 18 inch voor mijn IS200, er moet achter een 245 band oppassen en het moet vooral passen.
Achter zal ik dan al snel een 8.5j velg nodig hebben maar dan is een hoge ET waarde wel gewenst, liefst ET45
Voorwielen mogen wat smaller zijn (met een wat lagere ET) of ook 8.5 met ET45 (of hoger).
Mijn voorkeur qua looks gaat vaak uit naar BBS-look velgen, vooral CH(R) of iets japans zoals jr of rota. Hoeft niet bbs of jr te zijn, al het zo is super, maar hoeft zeker niet!
Uiteraard mag alles aangeboden worden, als het maar 18inch is met steek 5x114,3. En als jij een set hebt die onder een IS (eerste generatie) vandaan komen met grotere ET-waarde is dat natuurlijk ook super. Durf zonder passen of voorbeelden dat ze wel passen gewoonweg geen lagere ET waarden te kopen, is altijd een hoop geld, maar passen ze dan neem ik ze!
Ik heb het liefst een schadevrije set, een set die opnieuw gedaan moet worden is ook prima maar wel voor de juiste prijs. "Een klein beetje schade" betekent dat ik ze alsnog opnieuw moet laten doen dus zal ik er minder voor willen betalen.

Prijzen zijn altijd overeen te komen, bied maar aan wat je hebt liggen. (Eventueel ruilen tegen originele 17" IS velgen die opnieuw gedaan moeten worden, ik leg dan wat bij natuurlijk)
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
No Title

Een van mijn Impreza's met Rota velgen
 

Bijlagen

  • photo4459.jpg
    photo4459.jpg
    160,7 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.