8000 km op Blackstone banden

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
De titel zegt het al: maar 8000 km en de bandjes zijn op.

Ehm Blackstone banden. 75 eur inkoop ex btw. 2.5 maand plezier. A merk vanaf 200 euro 1 jaar plezier.

21112011497.jpg
 

tri

Actief
6 nov 2011
215
1
0
China junk or even worse?
Je speelt met je leven met zo iets te rijden: hard remmen, grote gaten en zo'n ding kan in flarden gaan.
En nu PUBLICITEIT of LEUGENS
Blackstone

"BLACKSTONE is een betrouwbaar kwaliteitsproduct, gekenmerkt door comfortabel rijgedrag en een lange levensduur. De profielen worden door Continental geproduceerd en bieden alleen de beste kwaliteit. Het assortiment van BLACKSTONE bestaat uit personenwagenbanden, (ultra) high performance banden, bestelwagenbanden en winterbanden. BLACKSTONE: uw vertrouwde merk met een moderne productlijn!" Citat de firma :O
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
tri zei:
China junk or even worse?
Je speelt met je leven met zo iets te rijden: hard remmen, grote gaten en zo'n ding kan in flarden gaan.
En nu PUBLICITEIT of LEUGENS
Blackstone

"BLACKSTONE is een betrouwbaar kwaliteitsproduct, gekenmerkt door comfortabel rijgedrag en een lange levensduur. De profielen worden door Continental geproduceerd en bieden alleen de beste kwaliteit. Het assortiment van BLACKSTONE bestaat uit personenwagenbanden, (ultra) high performance banden, bestelwagenbanden en winterbanden. BLACKSTONE: uw vertrouwde merk met een moderne productlijn!" Citat de firma :O

Ja,ja.

Ik kwam erachter omdat ik een lekke band kreeg, had het niet zo snel verwacht en daarom profiel niet bekeken. maar dat doe je na een paar 1000 km ook niet.

Ik moet wel zeggen dat hij het een half uur ervoor nog wel redelijk deed. had alleen last van een kleine trilling.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
autobandenmarkt! Of gewoon bij Profile of een andere bandenboer. Moet minder kunnen dan 200 euro per band.

Maar mijn god, ik stond al te vloeken toen de Michelin banden op mijn IS200 maar 15.000km mee gingen.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Op mijn toenmalige MR2 lagen super softe sport banden. Deze gingen 15000 mee, maar van "normale" banden mag je toch wel iets meer verachten!


Ga je nog je verhaal halen? 8000KM is gewoon niet wat je als consument mag verwachten van een normale band bij normaal rijgedrag!
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Hube zei:
autobandenmarkt! Of gewoon bij Profile of een andere bandenboer. Moet minder kunnen dan 200 euro per band.

Maar mijn god, ik stond al te vloeken toen de Michelin banden op mijn IS200 maar 15.000km mee gingen.

Nee gewoon via mijn grossier en Van der Ban autobandengroep, Ik ben autobandenpartner. dus zou deze eigenlijk moeten verkopen.

ik had geen keus ik moest gewoon direct 4 banden hebben. En mijn grossier had niks anders.
En had toen maar 1 bandenleverancier.
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Onder wat voor een wagen stonden deze banden ??? 800pk op de achterwielen of wat... :eek:
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Wooooooow! Hoe doe je dat??? Dat zou ik zelfs niet in 50.000km kunnen!

Ik heb 9.000km op mijn Federal SS595 banden en ze zijn nog als nieuw. Ik rij zeker ietwat zachter dan hem. :lol: